Skip to content

www.akevandervelden.be ONLINE!

juni 26, 2007

picture-1.png
Het heeft heel wat voeten in de aarde gehad om mijn website voor de eindwerk jury online te krijgen, maar het is gelukt!

De site is nog niet foutloos, dus opmerkingen zijn zeker welkom!

3 reacties leave one →
  1. juni 26, 2007 10:05 am

    Proficiat met je site en je diploma. 🙂 Ik ben blij nog eens van je te horen. Bij mij ligt de cursus fotografie door familiale omstandigheden een beetje stil, maar volgend jaar hoop ik er opnieuw in te vliegen.

  2. juni 29, 2007 6:44 am

    Merci Karel! Ben even bij je blog op bezoek geweest, maar daar is het even wat stiller. Ik hoop dat je er volgend jaar inderdaad weer tegenaan kan!

  3. Dries Segers permalink
    augustus 9, 2007 4:40 pm

    Sterke Site
    You love light!!!!!
    Man sterk werk
    Beknopt porfolio maar zeer sterke beelden

Geef een reactie

