Skip to content

Geslaagd… for dummies

juni 27, 2007

buik.jpg
Gisteren behaalde ik mijn tweede hogeschool diploma. Anders dan bij de eerste keer waren er dubbele gevoelens aanwezig. Onbewust maak je vergelijkingen, je leven, je dromen, je passies, je verwezelijkingen gaan onder de loupe. Het resultaat was niet overwegend positief.

Ik ben dankbaar voor de kansen die ik gekregen heb, maar besef nu meer hoe moeilijk het is ze ook waar te maken. Tijdens mijn studies fotografie heb ik 9 maanden lang met een bolle buik rondgelopen, 2 jaar lang het mama zijn ontdekt. Al de tijd die ik in mijn studies heb gestoken heb ik niet kunnen doorbrengen met mijn gezin en vooral met dat kleine kwetsbare wezentje dat hierdoor aandacht tekort gekregen heeft.

Als je dan, heel sec, een vel papier met wat punten krijgt is dat een mager alternatief voor wat ik verloren heb. Of toch niet?

Food for thoughts…

foto: me and my belly (een ‘dikke’ 2 jaar geleden;-)

One Comment leave one →
  1. Pierre permalink
    juni 28, 2007 8:05 am

    Ne dikke proficiat met je diploma, niet het blad papier is het resultaat. Maar de voldoening en trots dat je de eindstreep met succes hebt bereikt. En dit in moeilijkere omstandigheden dan je klasgenoten. Zeer KNAP.

    Op naar een mooie carrière als fotografe.

Geef een reactie

