Skip to content

Niet zomaar “De Standaard”

juli 19, 2007

Een fijn mailtje van de Standaard vandaag in mijn mailbox:

Beste Annemieke,

Sinds vandaag staat jouw portfolio online. Klik op foto/video en dan naar het rubriekje, de vitrine.

Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking.

Tim
😉picture-3.png

4 reacties leave one →
  1. juli 24, 2007 11:01 am

    het was graag gedaan!

  2. juli 24, 2007 11:05 am

    Nogmaals merci, Tim 😉

  3. augustus 3, 2007 5:42 pm

    Die Vitrinefoto is cool! Het gaat me niet zozeer om de foto, maar wel hoe de persoon (jij?) ’t hem geflikt heeft.

    Ik ken maar een plek (in brussel) waar ik deze foto zou kunnen maken.

  4. augustus 3, 2007 7:02 pm

    Euh… vitrinefoto? Ik kan even niet volgen, misschien heb je het over één van de andere fotografen?

Geef een reactie

