Skip to content

Dr. Evil

augustus 2, 2007

aron_frame.jpg
Aron was geweldig voor de camera. Uit de losse pols schudde hij een aantal persiflages van grappige filmpersonages. Deze vond ik zelf het grappigste, misschien ook omdat het één van de weinige was die ik herkende.

Tja, ten huize Ake gaan we dan ook tv-loos door het leven en ook voor een DVD’tje maken we niet altijd tijd. Of het moest er één van Bumba zijn, en daar is maar één kijkbuiskindje in huis enthousiast over… 😉

3 reacties leave one →
  1. augustus 2, 2007 2:54 pm

    Hmmm, ik ben ook wel enthousiast over Bumba. Count me in. Daar is Tante Terry niets tegen. Dat zijn er dus 2.

    Dimi, papa van Aenea.

  2. augustus 2, 2007 3:42 pm

    Twee! kijkbuiskindjes in huis… ik had het zo graag stilgehouden 😉

  3. Dries Segers permalink
    augustus 9, 2007 4:34 pm

    Zeer fijn als je modellen meewerken!
    Goeje plaat

Geef een reactie

