Skip to content

geknutsel

augustus 3, 2007

peter.jpg
Een collage waar ik heel lang aan gewerkt heb. Tijdens het fotograferen had ik een heel duidelijk beeld voor ogen, maar de uitwerking was moeilijker dan verwacht.

Een naakt lichaam, met één enkele softbox verlicht met duidelijke zwart wit contrasten. That was the easy part;-)
De beelden samenvoegen viel me een stuk moeilijker. Naast elkaar was eerst de bedoeling, maar dat beviel me niet. Daarom begon ik in photoshop de beelden over elkaar te leggen, na wat experimenteren kwam ik tot dit. Vermoedelijk zijn er heel veel ‘puzzel’technieken waar ik geen weet van heb. Indien je tips hebt mag je het me altijd laten weten!

One Comment leave one →
  1. augustus 4, 2007 11:51 am

    He dit vind ik wel mooi. ’t Is heel geslaagd!

Geef een reactie

