Skip to content

Een vleugje photoshop…

augustus 19, 2007

De zoektocht naar Photo Retouching in Google levert leuke dingen op. Zo kwam ik terecht op de site van iWANEX studio. Tijdens het doorbladeren van hun portfolio voelde ik me instant beter.
Kijk naar dit leuke resultaat bijvoorbeeld:
na.png

Gemaakt van dit origineel:
voor.png

Er staan nog verschillende ‘amazing’ voorbeelden op, waar ook boobjobs en figuurcorrecties uitgevoerd worden. Natuurlijk besef je wel dat die dingen gebeuren, maar je realiseert je vaak niet in welke mate… En ja, ik spiegel me aan de beelden die ik in ‘de boekskes’ tegenkom en ik zal dat ook blijven doen vrees ik… maar even, heel even πŸ˜‰ besef ik dat het eigenlijk allemaal fake is.

Nog flink wat oefenen met photoshop dus… dan post ik binnenkort eens een glamour foto van mezelf πŸ˜‰

2 reacties leave one →
  1. augustus 27, 2007 10:48 am

    Yep, dit gebeurd denk ik wel zeker o0k bij de grote modebedrijven. Helaas weten veel mensen dit niet. Het zou mooi zijn mochten die bedrijven toegeven met gelijkaardige programma’s te werken…

  2. evelynflamee permalink
    mei 1, 2008 5:40 pm

    Wouw wat een verschil Γ– !
    Alleen jammer dat photoshop redelijk duur is 😦 !
    xX.;Evelyn

Geef een reactie

