Skip to content

mijn indiaantje

augustus 21, 2007

aenea108.jpg

Mijn indiaantje wordt 2 jaar deze week, die nakende datum doet me wakker schieten om veel fototjes te maken.
Maar helaas, mijn dochter is een fotomodel tegen wil en dank. Ze wil liever zelf op de knop drukken, achter op het schermpje kijken of gewoon gerust gelaten worden. Je ziet haar zo denken: ‘Fotograferende moeders, ze moesten het verbieden…’.

3 reacties leave one →
  1. augustus 22, 2007 11:21 am

    Plezante foto. Het onwillege model is zeer herkenbaar. Vriendjes en vriendinnetjes die komen spelen, willen maar al te graag voor de camera staan maar mijn eigen kinderen zijn het waarschijnlijk al kotsbeu dat papa daar weer is met zijn camera.
    Enkel als ze geconcentreerd aan het spelen zijn, kan ik fotograferen. Gelukkig leveren die momenten vaak net de mooiste beelden op.

  2. augustus 22, 2007 11:34 am

    Merci Bert! Wat me nu opvalt aan de foto is dat hij zo gecompresseerd en onscherp overkomt. Ik was wat lui en heb een printscreen gemaakt van het beeld op 33 in Photoshop, in plaats van de image size aan te passen. Shame on me!

  3. augustus 27, 2007 10:49 am

    Geposeerde beelden zijn minder, maar soms zitten er inderdaad mooie beelden bij. Je weet bij jezelf dat al miljoenen anderen je voorgingen wat betreft kinderen, maar toch blijft het mooi…

Geef een reactie

