Skip to content

workshop

september 7, 2007

Via de portaalsite van Calumet kwam ik op het idee de workshop van Ronalde Gomez te volgen. Het was zijn 25 eurotjes worthwhile!

De visie, gedrevenheid en technisch inzicht deden mijn hersentjes kraken, de nieuwe ideeën gaven me energie en zin om verder te doen.
Een fijne dag, toffe mensen en nieuwe inzichten om eens rustig op verder te kauwen in de komende weken.

workshop.jpg

Met de wel erg opvallende ‘formes’ van het model toonde Gomez zich als de glamour fotograaf die hij eigenlijk is.

workshop21.jpg

‘Light is the lifeblood of photography’ is een quote die hij regelmatig herhaalde. Fijn om het ook even met zijn materiaal te mogen proberen…

workshop3.jpg

Rolando Gomez himself

De workshop stond in het kader van de ‘Calumet’s California Sunbounce Tour’, dus verwachtte ik me aan veel Amerikaanse reclame boodschappen en weinig uitleg. Het tegendeel was minder waar. Een aanrader!

6 reacties leave one →
  1. september 9, 2007 7:05 pm

    Ik snap de foto niet echt. Wat ik wel zie is dat de paspop een grote gelijkschap toont met de pop die ik ooit gebruikte in het ‘waalse landschap’ http://www.flickr.com/photos/tim_freh/1062221059/

    😀 !

  2. september 9, 2007 7:06 pm

    Wat ik wil zeggen is dat ik de eerste foto niet begrijp 😉 .

  3. liza permalink
    september 13, 2007 9:36 am

    Ha, hier een lezeres van je oude skynetblog! ‘k Heb je (toevallig) teruggevonden. 🙂 Fijn te lezen dat alles goed gaat, het laatste wat ik op je vorige blog las was niet zo positief… (jullie moesten uit je appartement, en je voelde je niet zo goed in je vel denk ik…) Maar dat is verleden tijd zie ik, op naar de toekomst nu dan. 😉

  4. september 13, 2007 10:45 am

    Welcome Back, Liza! VIa tftc waarschijnlijk?
    Kan ik jou nog ergens terugvinden/lezen?
    Het ga je goed!

  5. september 13, 2007 11:08 am

    Jep, via tftc. Mijn blog ligt al een paar maanden stil. ‘k Voel af en toe nog eens een kriebel, maar die is meestal over nog voor ik aan mijn klavier zit…

  6. Rettie permalink
    september 18, 2007 12:48 pm

    Toevallig ben ik gister naar de California Sunbounce Tour geweest met Mike Larson, de bruidsfotograaf uit Californie). Ik heb het ook geweldig gevonden!
    Met een hoofd vol indrukken (en hoofdpijn) kwam ik thuis. Wat een energie heeft die man. Hele leuke ideeen opgedaan. Vertelde jullie fotograaf ook over het opzetten van een eigen bedrijf?
    Ik vond het ook heel leuk om eens in een fotostudio te zijn geweest.

Geef een reactie

