Skip to content

Tiger Lilly

oktober 4, 2007

lies.jpg

Nog een strobist babe… SB 800 met een doorschijnende paraplu langs linksboven.

2 reacties leave one →
  1. oktober 5, 2007 5:44 pm

    She’s a tiger, dat is zeker! Toch moet ik me in die techniek ook maar eens verdiepen want het heeft toch zo z’n extra’s….
    Mooi portret!

  2. oktober 5, 2007 7:56 pm

    Zeker doen René, it’s worth it.

    Deze foto vind ik zelf niet 100% geslaagd. De achtergrond is me te plat… iets dat me geen 2e keer zal overkomen 😉 Maar dit was dan ook mijn allereerste Strobist poging…

Geef een reactie

