Skip to content

Music

oktober 8, 2007

Of ik geen zin had om een optreden in het jeugdhuis te fotograferen? Hoewel ik absoluut geen kaas gegeten heb van concert fotogafie wou ik het best eens proberen. ’t Was een leuke manier om mijn nieuwe camera eens uit te testen onder extreme omstandigheden.

concert.jpg
concert2.jpgconcert3.jpg
concert4.jpg

4 reacties leave one →
  1. oktober 9, 2007 4:30 pm

    Foto 3 springt er voor mij uit. Mooi oogcontact en zachte kleuren.

  2. oktober 9, 2007 6:44 pm

    Geen ervaring maar toch goed gelukt!
    Ja, dat directe contact spreekt toch altijd aan, zoals Karina
    ook al opmerkte. Als serie ook prima.

  3. oktober 10, 2007 10:33 am

    Geef mij maar de derde!

  4. maarten permalink
    oktober 26, 2007 10:05 am

    ik vind de eerste heel leuk. jammer van de lelijke achtergrond maar daar kan jij niet aan doen… x

Geef een reactie

