Skip to content

Confessions of a Photographer, episode II

oktober 18, 2007

Bert doet het weer. Een toffe video met nog leukere tips.
Bedankt dat ik er bij mocht zijn, Bert!

5 reacties leave one →
  1. oktober 18, 2007 2:26 pm

    Dankzij Ake heb ik nu véél meer aandacht voor backgrounds. looking forwards to more vids.

  2. oktober 22, 2007 4:42 pm

    Interessant filmpje.
    Van welk merk zijn die “flitszendertjes” eigenlijk? Werken die met radiogolven?
    Op de website van Canon vind ik enkel een “Speedlite transmitter” terug en die werkt op infrarood.

  3. oktober 22, 2007 5:19 pm

    IR zou ik proberen te vermijden, dat werkt niet altijd even goed in openlucht (te veel daglicht).

    Pocket Wizards zijn dé oplossing, niet goedkoop, maar een droom om mee te werken.
    Ook elinchrom skyport is een mogelijkheid. Beide werken op radiogolven.

  4. oktober 22, 2007 7:15 pm

    Bedankt voor de info.

  5. Peter permalink
    oktober 25, 2007 8:29 am

    Hey Ake

    Deze shoot doet me denken deels je eindwerk en deels ons avontuur in Leuven.

    Mooie stap vooruit om je naam te zien staan bij de aftiteling.

    grtz P’ken

Geef een reactie

