Skip to content

A new star

november 1, 2007

Een week oud en al de eerste keer voor mijn lens. Kleine Zohra deed het met verve.
Nog geen kwartiertje nadat ik toekwam ten huize Zohra werd ze wakker, at ze haar buikje rond en was er klaar voor…

img_2279.jpg

Nog even in de oogjes wrijven voor ze echt van start gaat…

img_2235.jpg

Een eerste glimlach. Hoe klein ze ook was, ze zocht contact met me (of misschien aanzag ze me als reuzegrote neverending melfles? Het walhalla voor de dorstige baby)

img_2268.jpg

Wat heeft Ake vandaag geleerd. Modelleren in je blootje is best koud… zeker op een lederen zetel. Gelukkig heeft mama Silvie een poederroze dekentje in de aanbieding.

img_2336.jpg

Het is goed geweest hoor. Nog een paar fototjes en ik ga weer pitten.

img_2390.jpg

Babytjes fotograferen is een snelle, maar intensieve gebeurtenis. Hoe kort de shoot ook was, ik heb veel geleerd en beseft dat je nieuwe camera door en door kennen een absolute optie is voor dit soort fotografie. Een paar keer heb ik staan vloeken, maar Zohra doorstond het met een minimum aan sterallures. Een fantastische kleine meid, ik hoop dat ik haar nog vaak mag fotograferen.

10 reacties leave one →
  1. november 1, 2007 11:41 pm

    Wat een mooie foto’s zeg! Heel erg sterk vooral in het zwart wit! Voordeel hรฉ tegenwoordig dat digitaal fotograferen!

  2. november 2, 2007 6:55 am

    Hey Ake, knappe foto’s !!

    (ps. hoe wordt een baby “wekker” ? ๐Ÿ˜‰

  3. november 2, 2007 1:17 pm

    Ah Pieter, ik heb *even* moeten nadenken voor ik het door had. ๐Ÿ˜‰

  4. Anne-Mieke permalink
    november 3, 2007 6:48 pm

    Die laatste is zo ontzettend schattig.

  5. november 3, 2007 7:49 pm

    Mooie serie! En je camera kennen is altijd belangrijk in elke situatie…

  6. november 3, 2007 9:35 pm

    Je hebt dat tot een goed einde gebracht hoor! Ik heb woensdagavond zelf een mini baby shoot gehad en dat was wel even wennen ๐Ÿ™‚

  7. november 5, 2007 11:48 am

    En niet te vergeten: Zohra heeft zich gedurende de fotoshoot best wel comfortabel gevoeld. (op dat leer-momentje na ๐Ÿ™‚ ) Groetjes van de trotste mama en heel veel lof van enthousiaste familieleden en vrienden! Tot op de volgende fotoshoot met volgende uitdaging: baby en 15 maand oude zus samen op de foto krijgen.. Mij is het nog maar 1 keer gelukt.

  8. sart68 permalink
    november 11, 2007 11:58 pm

    Prachtige foto’s! Heel eenvoudig, perfect om volledig te focussen op het kleintje.

  9. evelynflamee permalink
    mei 1, 2008 5:13 pm

    Tzijn echt prachtige foto’s,
    en eht is een veeeeeeeeeeeeel te schattig meisje ๐Ÿ˜€ !
    xX.;Evelyn

Trackbacks

  1. Zohra (2) « Ake van der Velden

Geef een reactie

