Skip to content

Confessions of a Photographer, episode IV

november 15, 2007

Bert heeft zich de benen onder het lijf gemonteerd om in record tempo een fantastisch filmpje af te leveren.

De mooie beelden dader is Didier ( heb ik het zo weer een beetje goed gemaakt, Didier 😉

En euh…kindly disregard me in the movie.

8 reacties leave one →
  1. november 15, 2007 9:52 am

    Goed teamwork! Interessant te zien hoe je tot een vooraf vastgesteld resultaat kunt komen.
    Filmisch zit het ook goed in elkaar. Mooi!

  2. november 15, 2007 11:05 am

    Disregard you?
    Vond ik juist het leukste stukje, dat die camera om je heen draait. 😉

  3. november 15, 2007 12:26 pm

    Het is je vergeven ! 😉
    Ga nu maar genieten van je veel te dure kabel :-p

  4. november 15, 2007 6:51 pm

    Ik had het al gezegd op de blog van Bert: een erg leerrijk filmpje!

  5. november 15, 2007 7:01 pm

    Nou heel erg goed gedaan dit zeg! Heel erg leuk ook om te zien hoe dit allemaal in elkaar gezet is!

  6. Anne-Mieke permalink
    november 16, 2007 8:23 am

    Deze is super. Erg heldere uitleg, leuk gedraaid.
    Ik zou ook wel als assistent met een fotograaf mee willen, je leert daar gigantisch van lijkt me!

  7. november 17, 2007 7:54 am

    Leuk om te zien hoeveel werk het is voor een mooie foto. Als leek denk ik soms dat een fotograaf wat foto’s uit de losse pols neemt en dan achter zijn computer de foto bewerkt tot schoonheid. Bij deze… niet dus 🙂

  8. november 17, 2007 8:25 pm

    Wow, vooral die foto’s met de zwarte achtergrond vind ik super.
    Heel interessant filmpje. We want more!

Geef een reactie

