Skip to content

Zelfportret à la Strobist

november 16, 2007

Twee postjes geleden wou ik al te weten komen of ik die veel te dure draad kon aanwenden om zelfportretten met mijn Strobist kit te maken.

Het was zeker niet de bedoeling een vorm van suspense te creëren, maar het PW probleempje was in een mum van tijd van de baan door een behoorlijk intelligente opmerking van mijn lief.

Het moet gezegd zijn, zonder Dimi zou ik nog niet half zo ver staan met mijn Strobist idealen, ik ben immers geen techneut. Van kabeltjes, pc jacks ed. word ik meestal enkel maar zenuwachtig… Dus samen zijn we het ideale Strobist koppel 😉

zelfportret5.jpg

zelfportret41.jpg

zelfportret6.jpg

9 reacties leave one →
  1. Anne-Mieke permalink
    november 16, 2007 10:00 pm

    Oeh.. vooral die tweede heeft een heel spooky lichteffect! Bijzonder.

  2. november 17, 2007 10:59 am

    Aha, vooroordeel van “veel te duur” is nu uit de wereld?
    ‘k Heb idee, dat het goed werkt en er zijn zelfs aardige zelfportretten mee te maken
    😉

  3. november 17, 2007 6:37 pm

    Ik vind ze heel fijn. Ondanks het feit dat ik zelf bijna nooit zelfportretten maak, ben ik een enorme fan van het genre.

  4. november 17, 2007 8:11 pm

    Mooie gedesatureerde kleuren.

  5. november 19, 2007 9:11 am

    De 2de vind ik erg sterk en de derde is heel erg mooi zacht.

  6. november 19, 2007 5:56 pm

    Die tweede foto vind ik wel bijzonder goed, alhoewel het me bekend voorkomt 😉

  7. november 21, 2007 8:29 am

    Ik vind ze allemaal zeer geslaagd, met een voorkeur voor de derde vanwege he mooie licht!

Trackbacks

  1. Confessions of a Photographer
  2. Confessions of a Photographer » Blog Archive » just me

Geef een reactie

