Skip to content

on time?

november 25, 2007

Je fotowerk delegeren is niet de beste optie, maar soms kan het niet anders.
Na een snelcursus cameratechnieken en vooropgestelde instellingen (burstmodus!) liet ik deze ‘taak’ met een gerust hart aan mijn lief over. Met de kadrage ben ik niet helemaal gelukkig, maar hij heeft toch in een 20 tal foto’s de hele explosie op sensor vastgelegd. Merci lief, je deed het fantastisch!

De toeloop aan Gent Sint Pieters was fenomenaal, het geroep en de klikkende camera’s waren niet van de lucht.
Op de radio klonk het behoorlijk spectaculair, Dimi’s beelden liegen er dan ook niet om…

explosie1.jpg

explosie2.jpg

explosie3.jpg

explosie4.jpg

explosie5.jpg

explosie6.jpg

10 reacties leave one →
  1. november 25, 2007 7:30 pm

    Haha, mijn 5 minutes of Fame.
    Precies op tijd knalde het gebouw tegen de vlakte. Er liep wat adrenaline door mijn lijf toen ik de ontspanner induwde. Zowat 30 foto’s later stond er niets meer recht. Aleen maar stof te zien. Ik was toch blij dat ik het niet gemist had. Want dan ligt je vinger op de knop en gaat je neus kriebelen en voor je het weet ben je te laat…

  2. Peter M permalink
    november 25, 2007 8:26 pm

    Ik zag het in het nieuws vandaag en tegelijkertijd dacht ik … zou ze het deze keer wel hebben? Ja, dus! Tof !

  3. november 25, 2007 9:40 pm

    Haha, ik heb er ook aan moeten denken: “zou Ake deze keer op tijd zijn geweest” ๐Ÿ™‚
    Mooie reeks heb je hier hoor! Volgens mij een betere positie dan de mensen die beneden staan.

  4. november 25, 2007 9:48 pm

    Heel erg gaaf dat je het gabouw zo vast hebt kunnen leggen! Ben blij dat je nog een keertje bent gaan zitten om de foto te maken.

  5. november 25, 2007 10:32 pm

    Mooie reeks! Ik ben er jammergenoeg niet geraakt…

  6. november 25, 2007 11:02 pm

    proficiat dimi! en dit alles zonder fotografie te studeren ๐Ÿ˜‰
    en de cadrage is zeker ok, zo heb je de voeling met het station.

  7. november 26, 2007 9:56 am

    Ik was me ook aan ’t afvragen of het je deze keer gelukt was. Niet dus, want Dimi was de fotograaf van dienst ๐Ÿ˜‰ Goed gedaan trouwens en wat mij betreft is de cadrage perfect.

  8. november 26, 2007 4:31 pm

    en stof op de sensor?

  9. november 26, 2007 7:29 pm

    Wat een toeval dat je een goede stand-in tot je beschikking had ๐Ÿ˜‰ ! En hij heeft het zeker goed gedaan. Compliment.

  10. november 27, 2007 10:30 am

    Super!

Geef een reactie

