Skip to content

A room with a view (after)

november 26, 2007

theview.jpg

7 reacties leave one →
  1. november 27, 2007 8:01 am

    Mooiee plaat! Heerlijk dat nacht fotografie komen altijd erg mooi plaatjes uit!

  2. november 27, 2007 10:31 am

    Het sint-pietersplein! Hoe kom je daar op dat gebouw?

  3. november 27, 2007 10:46 am

    Ik woon daar, Tim 😉

  4. november 27, 2007 3:20 pm

    Heel knap. De foto heeft iets alien-achtigs.

  5. november 27, 2007 9:13 pm

    Ben best tevreden met mijn huidige woonsituatie maar hier wil ik ook wel een tijdje doorbrengen. ’t Is de vraag natuurlijk of dat allemaal zo blijft.
    Hoe dan ook: een mooie overzichtsfoto.

  6. november 28, 2007 3:08 pm

    Mooie foto! Is dat in het midden het gat van de postgebouwen? (ik ben niet zo thuis in Gent) 🙂

  7. december 6, 2007 11:24 am

    Ake, op maandag en dinsdag volgende week ben ik waarschijnlijk in Gent 😛 !

Geef een reactie

