Skip to content

julie(1)

januari 1, 2008

julie_blog.jpg

Julie had het oneindige geduld om de Strobist in me even los te mogen laten. Merci, Julie!

6 reacties leave one →
  1. januari 1, 2008 11:16 pm

    Deze vind ik ook weer erg geslaagd en wederom de kleuren passend bij elkaar. De ogen en de achtergrond bijvoorbeeld!

  2. januari 2, 2008 1:25 am

    mooi portret!

  3. januari 2, 2008 3:22 pm

    “Hemelse” blik van je model…nouja, niet zo aantrekkelijk.
    Maar technisch gezien is het portret prima in orde.

  4. januari 2, 2008 11:37 pm

    Goed bezig Ake!!

    Het enige wat me een beetje stoort is dat er licht van je ‘kicker’ op de neus terecht komt. Daardoor krijg je die scherpe scheve schaduwlijn die doet vemoeden dat ze er al een leven als niet zo succesvolle bokser heeft opzitten.

    En omdat ik weet dat ik bij jou muggen mag ziften: Ik zou het achtergrondlicht net iets meer naar rechts gezet hebben. Nu zit het meeste achtergrondlicht aan de lichtste kant van het gezicht. Als je dat naar de schaduwkant brengt, zou de foto naar mijn bescheiden mening beter uitgebalanceerd zijn.

  5. januari 3, 2008 5:19 am

    Ake dearest! Your new years wish led me to your blog. FIRST Aenea looks like such a dollie. Second, your pictures are just getting more and more stunning each day. I miss you! My blog is up there for a bit more info on how I am. I wish I could read flemmish right now to know what you are up too… I should just call.

    Love you and miss you.

    Martha

  6. januari 3, 2008 7:55 am

    Ik vind het resultaat prachtig. Heel mooi hoe je dat wit licht toch zo mooi gebalanceerd krijgt! Gelukkig zijn er nog Bert’en op de aarde die zeggen wat er nog beter had gekund (wat DE motivatie is om te blijven evolueren!)…

Geef een reactie

