Skip to content

Julie(2)

januari 6, 2008

julie_6670s.jpg

 

Voor de fotoshoot met Julie had (en heb) ik weinig ervaring met full body shots. Mijn eigenheid doet me steeds voor close ups kiezen. Ik hou van het verhaal dat een gezicht kan vertellen. Maar je grenzen doorbreken is iets wat fotografie nu net zo spannend maakt.

julie_6633s.jpg

 

Samen zochten we naar poses en ideetjes, met enkele bijzonder goede tips van MUA Katleen.

julie_6700s.jpg

Of ik veel bijgeleerd heb? Heel veel! Ik hoop dan ook dat het voor Julie en Katleen een even leuke en aangename ervaring was.

3 reacties leave one →
  1. januari 6, 2008 7:43 pm

    knap zulle

  2. januari 7, 2008 9:41 am

    Nou als ik de kwaliteit van de foto’s zie dan denk ik dat je geen zorgen hoeft te maken of julie en katleen het wel een leuke ervaring vonden. Want ik vind het echt een geslaagde serie!

  3. januari 9, 2008 8:52 am

    Knappe foto’s, ik heb ook echt géén ervaring met full body shots en probeer mezelf tijdens elke shoot te verplichten er een paar te nemen. Deze van jou zijn alvast geslaagd te noemen, vooral de laatste vind ik echt iets hebben!

Geef een reactie

