Skip to content

Duo’s

januari 10, 2008

Foto’s kunnen elkaar complimenteren, dat is een standpunt dat ik reeds gebruikte bij mijn  eindwerk. Het leek me ook wel een leuk idee om bij mijn online portfolio te gebruiken.

Bij het samenzoeken van nieuwe foto’s kwam dit uit de bus. Enkele screenshots…

duo2.jpg
duo3.jpg
duo1.jpg

4 reacties leave one →
  1. januari 10, 2008 9:30 am

    Wat leuk gedaan zeg! Heel erg leuk zelfs! Vooral die laatste vind ik erg grappig!

  2. januari 10, 2008 10:32 am

    Inderdaad leuk, zo’n tweeluik.
    Het verteld meer een verhaal dan een enkele foto dat doet.

  3. januari 10, 2008 6:03 pm

    Mooie diptieken. De eerste is mijn favoriet.

  4. januari 13, 2008 9:02 am

    erg tof deze reeks duo’s!

Geef een reactie

