Skip to content

Jo (zonder banjo)

januari 17, 2008

jo.jpg

De harde schijf van mijn laptop kreunt onder het gewicht van veel te veel foto’s. Tijd voor een vervroegde lenteschoonmaak.
Op een plek waar ik het echt niet verwachtte, vond ik deze foto.

Gefotografeerd voor mijn eindwerk, maar nooit gebruikt. Waarom ik het een copyright tekstje heb gegeven weet ik niet meer.
De foto stond daar, resized en klaar om op het net te zwieren.

Ik weet nog dat ik enorm zenuwachtig was voor deze fotoshoot. Iemand fotograferen die ik niet echt goed kende en dan met een 50 mm zo dicht op de huid kruipen… Maar nu brengt hij een glimlach op het gezicht. Mission accomplished.

De uiteindelijke keuze voor mijn eindwerk vind je hier.

One Comment leave one →
  1. januari 17, 2008 11:40 am

    Erg leuke foto vind ik dit, en erg goed dat je die alsnog laat zien! De keuze voor je eindwerk vind ik wel erg goed zeg vooral die rechter!

Geef een reactie

