Skip to content

Shirin

februari 11, 2008

Een weekje skiën en daaropvolgend een weekje ziek zijn hielden me even van wordpress.Zowel m’n  elegante (hum!) sneeuwkwaliteiten als mijn fotografie hebben een klein stapje vooruit gezet. Nu nog de blauwe plekken op mijn benen en de laatste keelpijn wegdenken en we zijn er weer helemaal klaar voor…

Is het fout dat ik niet goed kan kiezen uit het veelvoud van beelden dat ik gemaakt heb? Ik zit al een week te kijken, maar selecties maken is zo moeilijk… Commentaar is dan ook welkom!

shirin_7406.jpg

shirin_7420.jpg

shirin_7524.jpg

De andere beelden volgen in een andere post…

13 reacties leave one →
  1. P'ken permalink
    februari 11, 2008 10:32 am

    Heel schoon resultaat.
    Mooie schaduw en kleuren. Een “zwart-wit” foto met toch een hint van kleuren. Maakt het geheel heel zacht. Zeker met de schaduw.
    Complimentjes voor het model, heel natuurlijk.

    grtz

  2. februari 11, 2008 10:36 am

    foto’s selecteren is inderdaad niet zo leuk, maar ik dwing me er zelf altijd toe. je leert enorm veel uit.

    de eerste van drie vind ik persoonlijk het sterkste beeld.

  3. februari 11, 2008 10:40 am

    Lang geleden dat ik nog iets van Shirin gezien heb en dit zijn meteen knallers! Voor mij alvast haar beste portretten die ze heeft!

    Lipgloss geeft een mooi effect hier, ben benieuwd naar de rest …

  4. februari 11, 2008 11:01 am

    Hey Ake,

    1 & 3 vind ik erg knap, de 2de echter, m’n oog blijft maar ronddwalen … ik denk dat het komt door haar rechter oog

    Ik kijk allesinds al uit naar het vervolg !

  5. februari 11, 2008 11:28 am

    Merci voor de reacties! Tom, je complimenenten doen me duizelen 😉

    Grappig wel, dat niemand ziet dat ze mijn trui aan heeft…

  6. februari 11, 2008 11:39 am

    Hele sterke beelden hoor, niet veel aan te twijfelen vind ik. Mijn voorkeur voor de derde.

  7. februari 11, 2008 1:57 pm

    Super gedaan! Heel aantrekkelijk en het is moeilijk om een keus uit de drie te maken dus dat laat ik dan maar achterwege.
    Laat de rest maar komen!

  8. februari 11, 2008 4:37 pm

    Die eerste foto vind ik echt heel erg mooi, de scherpte is daar helemaal goed en de belichting ook. Zulk soort belichting spreekt mij heel erg aan!

    Wel minder zeg dat je ziek was! De blauwe plekken dat moet je er natuurlijk niet bij zeggen hoor gewoon doen alsof je nooooit gevallen bent.

  9. februari 11, 2008 5:33 pm

    Doe mij ook maar de eerste: heel mooi licht en indringende blik.
    De achtergrondkleur in foto 2 is mijn favoriete kleur trouwens.

  10. februari 12, 2008 11:03 am

    ‘k Vind de eerste ook de sterkste foto.
    Je eigen werk editen is van het moeilijkste dat er is, voor sommige foto’s heb je zoveel moeite gedaan dat ze voor jou meer betekenen dan voor iemand anders, daar waar je denkt een eenvoudige snapshot gemaakt te hebben blijkt dat uiteindelijk voor anderen een schitterende foto te zijn. ’t Lukt me ook niet altijd hoor!

    Mooie reeks niettemin!

  11. februari 17, 2008 11:08 am

    voor mij zijn het alledrie superbeelden.
    de laatste is misschien net een tikkeltje te “plastiekerig” :o) whatever that may beteken :o)

  12. februari 17, 2008 5:28 pm

    Ik heb al enkele dagen achterstand met de blogs want ik zie hier op je blog dat er een aantal prachtposts te wachten staan. Heb je geen RSS-feed? Zou ik wel handig vinden 🙂

    De beelden laten rusten. Niet de dag van de shoot al beginnen met selecteren, kopieer ze naar de harde schijf en laat het daarbij. Eén of twee dagen nadien bekijk je ze opnieuw. Ik werk met verschillende selecties, gespreid over een paar dagen tot twee weken of zelfs langer. Hangt af van de deadline van oplevering.

    Ik heb net deze namiddag een shoot achter de rug, ik zie dubbel en ik ga mijn ogen de rest van de dag rust gunnen 🙂

  13. februari 22, 2008 7:30 pm

    wow, excellent portraits!! great work!

Geef een reactie

