Skip to content

shirin III (the last one)

februari 13, 2008

Voor jullie er helemaal genoeg van krijgen 😉

shirin_7829.jpgshirin_7804.jpgshirin_7654.jpg

Als jullie honger echt nog niet gestild is, één adres. Daar vind je ook mijn Strobist setup. Dank je voor al het fijne commentaar, en nog een dikke extra merci voor model Shirin en Make Up Artist Katleen De Mulder

6 reacties leave one →
  1. februari 13, 2008 8:39 pm

    Prachtige serie waar ik met veel plezier nog eens doorheen bladerde!
    Compliment, Ake!

  2. februari 13, 2008 11:34 pm

    Bij de eerste vind ik de scherpte niet helemaal lekker, jammer opzich want de compositie is erg sterk. Van deze serie krijg ik in iedergeval niet genoeg hoor! Mooie foto’s geworden dus waarom 😛

  3. februari 14, 2008 7:52 am

    Toch weer mooie geslaagde beelden. Mooie omzettingen trouwens.

  4. februari 14, 2008 2:00 pm

    De tweede vind ik een zeer mooi beeld. Voor mij wellicht de beste uit deze serie.

    moet … meer … fotograferen …

  5. februari 17, 2008 10:09 am

    Heerlijke lach bij je eerste portret!
    Anderen overigens OOK zeer prima…

  6. februari 17, 2008 5:20 pm

    Oooh die derde is echt knap!

Geef een reactie

