Skip to content

Sylviane

februari 17, 2008

Ik leerde Sylviane kennen tijdens een leerrijke fotoshoot bij Bert. Toen zagen we een samenwerking al zitten, maar de agenda’s naast elkaar leggen was minder makkelijk.Tot het opeens, last minute, wel lukte.

Meestal vertrek ik vanuit concrete ideeën om me voor te bereiden op een fotoshoot, maar nu had ik er de tijd niet voor. Samen hebben we ter plaatste kleding, poses en belichting uitgedacht. We begonnen met rustige portretten, gingen even sportieve kant uit en eindigden in glamour…  

sylviane_7923.jpgsylviane_7959.jpgsylviane_8012.jpgsylviane_7333.jpgsylviane_8119.jpg

11 reacties leave one →
  1. Harry de Rooij permalink
    februari 17, 2008 2:39 pm

    Geweldig. Vooral nr 3. Die belichting bevalt me erg goed. Knap werk.

  2. februari 17, 2008 5:18 pm

    Sylviane is echt wel een mooie vrouw, heel naturel. Ze heeft eveneens een profiel op modellennet. Graag zou ik er ooit eens mee samenwerken. En jij hebt alvast mooie resultaten!

  3. februari 17, 2008 6:38 pm

    Het is een hele mooie serie geworden !

  4. februari 17, 2008 6:53 pm

    Heel knap werk van allebei.

  5. februari 18, 2008 8:16 am

    Mijn comlimenten!
    Mijn topper is nummer drie, zoals Harry al memoreerde vanwege de belichting.
    Inderdaad, een mooi model.

  6. februari 18, 2008 2:36 pm

    de 3de en de laatste vind ik wel knap, de laatste heeft zo’n geweldige retro feel over zich hangen. ‘k Moest eigenlijk spontaan aan Marilyn Monroe denken … Mooi!

  7. februari 18, 2008 11:51 pm

    De eerste foto heeft naar mijn idee iets te hard licht maar bij de andere ziet het licht er wel weer erg goed uit. De 2de en 3de foto vind ik dan ook erg mooi.

  8. februari 19, 2008 8:16 am

    Goed gedaan Ake!
    Er zit echt veel evolutie in je nieuw werk.

  9. februari 19, 2008 11:06 am

    Ik ken Sylviane heel goed ! Het is een super toffe madam en ze is al dikwijls mijn “mama” geweest op shoots en voor tv spotjes ! Deze foto’s van haar vind ik gewoon de max ! Heel heel mooi !

  10. februari 22, 2008 7:31 pm

    especially like the first one! great!

  11. februari 27, 2008 10:04 pm

    Ake,

    Je herkende me duidelijk niet, deze avond op de tram rond 18u.. Je hebt een érg schattige dochter!
    Ik zie hier alweer een heel pak mooie foto’s staan, keep up the good work!

    Julie

Geef een reactie

