Skip to content

Evara

februari 25, 2008

evara_8353.jpg   

Vorige week had de keelontsteking weer de pijnlijk de kop opgestoken, maar mijn afspraak met Evara wou ik niet afzeggen. Ik merkte al snel dat fotograferen met een suf medicatie hoofd niet zo vlot gaat. Toch zijn er een aantal leuke resultaten uit de shoot gekomen, die ik later deze week zal posten.   

Nu eerst uitrusten en het spannende weekend, waarin we mijn dochtertje met spoed naar het ziekenhuis moesten brengen, even laten verteren.  But I’ll be back with more soon, I promise!   

8 reacties leave one →
  1. februari 25, 2008 3:09 pm

    Voor een suf hoofd vind ik dit toch nog behoorlijk mooi geworden. Hopelijk niet te erg met je dochtertje… want naar spoed of ziekenhuis met kinderen is in het algemeen geen lachertje. Veel beterschap voor je dochtertje, en steun voor jullie.

  2. februari 25, 2008 6:18 pm

    Veel beterschap voor jou en je dochtertje!

  3. Harry de Rooij permalink
    februari 25, 2008 6:20 pm

    Nou dan is de foto des te knap. Beterschap met je dochtertje.

  4. februari 25, 2008 7:27 pm

    Ake, even dimmen kan geen kwaad!
    Mooi portret en nu eers belangrijker zaken.
    Beterschap voor jullie beiden.

  5. Frederik permalink
    februari 25, 2008 8:00 pm

    Het is die tijd van het jaar blijkbaar iedereen wordt ziek, inclusief mezelf. Ondanks suf te zijn vind ik dit toch wel een heel mooi beeld, mooi bewerkt !

    Veel beterschap !

  6. februari 25, 2008 9:04 pm

    Mooi in beeld gebracht Ake. Ook de nabewerking mag er zijn. Wat moet dat worden eens je weer helemaal 100% bent.

  7. februari 26, 2008 2:49 pm

    Sterkte met je keel, maar heel erg goed zeg dat je deze afspraak niet afgezegd hebt! De foto vind ik heel erg mooi die je hier boven laat zien! Na het posten van deze reactie nog even terug naar boven scrollen.

  8. februari 27, 2008 9:25 pm

    beautiful shot again!!
    I’ve added you to my blogroll!

Geef een reactie

