Skip to content

A new view on… Shirin

maart 4, 2008

shirin_7543.jpg

Toen ik vandaag naar de Popular/Interesting rate (net ontdekt ;- ) keek van mijn foto’s op mijn Flickr-account stond deze helemaal bovenaan.

Misschien verdient het een plekje in mijn portfolio… ?

13 reacties leave one →
  1. maart 4, 2008 3:53 pm

    Dit vind ik echt weer een hele mooi, het oog is lekker scherp en dat spreekt mij heel erg aan in deze foto! Mooi ook het licht links op de wang en dan donker richting de andere kant.

  2. maart 4, 2008 5:52 pm

    Wow. Heel mooi.
    Natuurlijk een plekje in je portfolio, dat is zeker.

  3. maart 4, 2008 6:33 pm

    Knap portret.
    Flickr is echt wel iets leuks eigenlijk. Ik mis wel enkele ‘Flickr features’ op wordpress.
    Je kan ook je Flickr DNA bekijken.
    Jouw DNA bv.: http://bighugelabs.com/flickr/dna.php?username=ake_vdv
    Daar kan je meteen zien welke van je foto’s ooit in Explore geraakt zijn.

  4. maart 4, 2008 7:03 pm

    Merci, Steven. Dat wist ik nog niet.

  5. maart 4, 2008 7:28 pm

    Ik vind dat deze zeker een plekje in je portfolio verdient.

  6. maart 4, 2008 7:31 pm

    Mooi, heel mooi. Maar de lippen storen me persoonlijk een beetje: het uitgebeten stuk links een de glinsteringen rechts.

    Maar het blijft een heel mooi beeld.

  7. Frederik permalink
    maart 4, 2008 11:18 pm

    Dit is een hele mooie foto. Die verdient zeker een plaatsje in je portfolio volgens mij. Die lippen… Eigenlijk haar blik alleen al maakt het af.

  8. Harry de Rooij permalink
    maart 5, 2008 12:34 am

    Prachtig ingekaderd. Mooie lijnen in de compositie.

  9. maart 5, 2008 3:36 pm

    Super mooie foto’s van Shirin !!! Ze is ook een super mooi meisje !

  10. maart 5, 2008 6:52 pm

    beautiful shadow/light play!! Like the pure and soft skin!!
    greetings,
    Toma

  11. maart 5, 2008 9:00 pm

    mooie !
    kben zelf zo gene fan van het zware huid bewerken ,
    ook omdak het niet kan 🙂
    maar gij hebt dit duidelijk onder de knie …

    shirin staat er mooi op …

    heb er binnekort ook een shoot mee , schoon madam(meke)

    Robin.

  12. april 12, 2008 10:51 am

    Ongelooflijk goed portret, Ake. Om jaloers van te zijn.

  13. jefjanssens permalink
    april 15, 2008 11:39 am

    De stroom van lofbetuigingen op deze foto zijn gegrond. Niets aan toe te voegen, blijf nog effe kijken 😉

    Jef

Geef een reactie

