Skip to content

ward.

maart 13, 2008

ward_7640.jpg

Vandaag heb ik met Ward de nieuwe tentoonstelling van het fotomuseum bezocht. Mijn eerste liefde in de fotografie is niet ‘straat’ of ‘straat reportage’ fotografie, maar ik was danig onder de indruk van Patrick De Spiegelaere zijn visie en manier van kijken. Het leek wel of er steeds een monkel lachje in zijn werk verscholen lag. En er was uitermate veel plaats voor ludieke schoonheid in zijn beelden, iets wat ik vaak mis in dit soort fotografie.

Ook de Face On tentoonstelling was een heel boeiend concept. Het was ook duidelijk dat Lisa er al eens gepasseerd was ;-).

En Ward liet zich een portretsessie makkelijk welgevallen 😉 De strobist kit had ik even thuisgelaten, de 1.4 van mijn 50mm lens gaf me ruimte genoeg om te spelen in dit gure weer…

Als afsluiter… -bloos- Bert overdrijft wel eens graag 😉

12 reacties leave one →
  1. maart 13, 2008 10:31 pm

    Zeer mooie plaat !
    Sobere kleuren maken het af , en de blur zocht voor extra
    duister mistig weer effect.
    En de mens kan mooi doorgaan als Justin Timberlake look a like
    Of zie ik dit alleen? 🙂

  2. maart 13, 2008 11:33 pm

    mooi portret! en heel mooie nabewerking.

    en idd ik ben naar de vernissage geweest van De Spiegelaere en heb toen mijn foto’s geprikt aan de muren van face on 😉

  3. maart 14, 2008 6:33 am

    like the cold that the picture gives! nice work!

  4. maart 14, 2008 6:37 am

    Heel mooi portretje, enne ik denk eerlijk gezegd niet dat Bert overdrijft.

  5. maart 14, 2008 1:14 pm

    Bert overdrijft nooit!

    Vandaag net de vervanger van mijn gestolen 50mm 1.4 binnengekregen, ben zo blij dat ik er terug eentje heb. Geweldige lens.

  6. maart 14, 2008 2:21 pm

    mooi portret !

  7. maart 14, 2008 4:27 pm

    Een heel mooi portret!

    De tentoonstelling van Patrick De Spiegelaere heb ik nog niet bezocht, ‘k heb wel al ’t boek gekocht… een must in mijn boekenkast!

  8. maart 15, 2008 6:09 pm

    Mooi portret. Heel eenvoudig mooi licht.

  9. maart 17, 2008 9:40 am

    Bijzonder knap portret. Passende nabewerking.

  10. maart 17, 2008 11:30 am

    Er bestaat een Canon 50mm f/1.0 als je het nog niet wist 😛 . Onbetaalbaar voor mij, maar voor anderen 😉 .

    Meer info op –>
    http://www.canon.nl/For_Home/Product_Finder/Cameras/EF_Objectieven/Fixed_Focal_Length/EF_50mm_f10L_USM/index.asp

  11. maart 18, 2008 2:50 pm

    Mooie foto van een mooie jongen, inderdaad… Van enig vooroordeel is natuurlijk geen sprake. Ahum.

Trackbacks

  1. Antverpia « Ake van der Velden

Geef een reactie

