Skip to content

Ons paashaasje wordt groot…

maart 17, 2008

aenea_7737.jpg

What can I say, het gaat zo vreselijk snel ; -)

Vandaag heb ik mijn dochter ingeschreven in de kleuterschool. Na de paasvakantie zet ze weer een reuzestapje in de richting ‘grote mensen wereld’. Ook voor de ouder in mij is dat een grote verandering. In de kleuterschool wordt immers verwacht dat ze om half 9 present is, wat ik erg vroeg vind.

Op een mooie dag als vandaag komen wij rond 9 uur in de crèche toe. Zalig vind ik het, om met mijn dochter de dag wat rustiger te kunnen beginnen. Ik besef heel goed dat dat niet veel mensen gegeven is, die extra tijd ’s ochtends. It’s my little treasure, in de ratrace die het leven vaak is.

Ik wil haar dolgraag zo lang mogelijk behouden van het wakkere wekker syndroom, maar besef dat het gevecht nu echt begonnen is…

Ach, een kind opvoeden is elke dag weer afscheid nemen van wat was.

6 reacties leave one →
  1. maart 17, 2008 6:46 pm

    Inderdaad: paashaasjes groeien als kool!
    Koester elke dag want voor je het weet is alles toch weer anders.
    Mooi portretje.

  2. maart 18, 2008 8:04 am

    Toen Kobe de kribbe ruilde voor de school, had ik het daar ook best moeilijk mee. Zo’n klein ventje in zo’n grote school. Maar zelf had hij het er veel minder moeilijk mee. Spannend om naar school te gaan.

    Succes!

  3. .trieN permalink
    maart 18, 2008 8:16 pm

    Ake!

    Waar is de tijd dat we net in de donkere kamer ontdekten dat je zwanger was?
    Ik weet het nog goed… in box 1…

    ’t Wordt superspannend, AeneA naar’t school… terug nieuwe dingen ontdekken!

  4. Harry de Rooij permalink
    maart 22, 2008 11:51 am

    Lief portret.

  5. maart 22, 2008 8:18 pm

    Spannende eerste schooldag binnen enkele maanden.
    Voor welk soort onderwijs heb je gekozen?

  6. maart 29, 2008 1:07 pm

    oh , héle mooie foto , en ze is toch zo lief 😀 !!

    knuffels xx
    PS : ik heb je bij mijn blogroll gezet 😉

Geef een reactie

