Skip to content

No studio light

maart 22, 2008

aenea_8097.jpg

Sinds kort vindt Aenea het leuk om gefotografeerd te worden. En daar maak ik gretig gebruik van.Tijdens het ontbijt deze ochtend lag mijn camera naast me en kon ik enkele leuke momenten fotograferen.

Voor het eerst hadden moeder en dochter een pose ‘afgesproken’ voor de camera, maar ook het licht werkte goed mee. De 2 grote raampartijen langs de zijkanten geven een lichteffect dat ik vaak op zijn Strobist probeer na te bootsen.

Fantastisch ook dat een spruitje van 2 en een half zichzelf herkent op foto. Ik heb het moment dat ze zichzelf leerde kennen voor de spiegel maar half bewust meegemaakt. Jammer wel… maar ja, kleine spookjes groeien nu éénmaal snel ; -)

13 reacties leave one →
  1. maart 22, 2008 11:33 pm

    PERFECT. Voor één keer heb ik nu eens niks aan te merken, zie.

    Hopelijk blijft ze er lang de fun van inzien. Onze Kobe begint al te zuchten als ik nog maar een camera bovenhaal (tenzij hij er zelf mee mag fotograferen).

  2. maart 23, 2008 6:30 am

    dit is een hele leuke kinderfoto, erg creatief!

    Een vrolijk pasen Anke maakt er een leuk lentefeest van!

  3. maart 23, 2008 12:51 pm

    Heel leuke foto en het natuurlijk licht heeft perfect z’n werk gedaan.

    Ik wens je fijne paasdagen toe.

    Nieuw blogadres : http://xraypictures.wordpress.com

  4. maart 23, 2008 5:38 pm

    mooie foto!

  5. maart 24, 2008 9:59 am

    Deze kan ik ook heel erg smaken. Blij dat je modelletje graag poseert !

  6. maart 24, 2008 9:27 pm

    mooi mooi
    zeer geslaagde zwart/wit trouwens

  7. maart 25, 2008 6:33 am

    heel leuke spontane foto. Ze groeien inderdaad vlug he, ik heb er hier ook eentje van 2jaar en 3 maanden rondlopen en verschiet dikwijls hoeveel hij al verstaat en zo, ze zijn dan echt geen babys meer he 🙂

  8. maart 25, 2008 11:23 am

    Studio licht is zeker niet standaard het mooiste licht. IK vind het vaak ook mooi om het anders te zien. Precies zoals jij dat hier doet 😀

  9. maart 28, 2008 7:38 am

    beautiful image!! like this available light!!
    his expression is full of happiness!

  10. april 6, 2008 5:18 pm

    een hele leuke spontana foto !
    Vind de foto’s van kleine kinderen meestal zo schattig en lief , en welke zotte bekken ze soms niet trekken hehe !
    een mooie foto en vind het ook wel goed en mooi dat het in zwart/wit is 🙂

    knuffels x

  11. april 14, 2008 4:26 pm

    simpel maar vol emotie
    leuk

  12. april 23, 2008 7:20 am

    Net je blog ontdekt.
    Ferme dochter heb je, met een prachtige naam!

  13. april 30, 2008 1:01 pm

    Knap werk.

Geef een reactie

