Skip to content

Update website www.akevandervelden.be

maart 27, 2008

Een computerminded lief heeft zo zijn voordelen… een  website bijvoorbeeld, die steeds aangepast en verbeterd wordt.

Dus ga zeker eens kijken en weersta vooral niet aan de aandrang om commentaar te geven 😉

Dank je, m’n lief, voor je mooie werk.

8 reacties leave one →
  1. maart 27, 2008 8:15 pm

    Als ik eerlijk mag zijn, Flash is geen goed idee. Waarom: vraagt plugin van gebruiker, wordt niet gelezen door pda/google/speechbrowser etc. Er bestaan internationale standaarden (W3C) waarbij Xhtml en css wordt gebruikt ipv Flash (voordelen kan je bvb ook lezen op http://www.focaldesign.be/standaarden/ , sorry voor de ‘reclame’).

  2. maart 27, 2008 10:40 pm

    Ik vind hem in ieder geval heel knap.
    Bovendien denk ik dat de meeste mensen nu wel Flash geïnstalleerd hebben.

  3. maart 28, 2008 7:50 am

    Knap is hij inderdaad, maar het gaat niet enkel over al dan niet Flash geïnstalleerd hebben. Er zijn de vele andere voordelen van niet-flash en correcte xhtml…
    En om op uw argument terug te keren, de meeste mensen hebben internet explorer, wil dat zeggen dat ik daarom maar een website mag bouwen die niet werkt op Linux browsers, Safari, Firefox, Opera etc?
    Nu, ik ga er niet verder over discussiëren. Het design is goed, de keuze voor Flash had ik anders gedaan, just my 2 cents.

  4. maart 28, 2008 7:56 am

    Hele mooie website, toch handig zo een lief 😉

  5. maart 28, 2008 1:59 pm

    Ziet er alleszins goed uit! Ik gebruik ook flash voor mijn fotogalerijen in combinatie met php en mysql, via een programma dat automatisch de nodige bestanden genereert. Een geluk want voor de technische kant moet ik in feite ook passen…

  6. maart 28, 2008 2:04 pm

    Ik wil ook een computerminded lief 🙂
    Serieus, ik vind je website er goed uitzien, eenvoudig maar mooi. Flash zie ik niet echt als een bezwaar, ik denk dat de meeste mensen wel flash op hun computer staan hebben. Maar wat ken ik van websites?

  7. maart 31, 2008 10:03 am

    knappe site!!!
    @nijlpaard – als ge er een tegenkomt, vraag dan of ze niet in bijberoep deelbaar is :o) (ik heb er al een hééél goeje maar niet pcminded :o)

  8. maart 31, 2008 8:44 pm

    Knappe site !!! Spijtig dat ik zo niemand hebt die goed met de PC overweg kan :-)Ik moet dat allemaal zelf doen :p niet gemakkelijk zenne

Geef een reactie

