Skip to content

Martin Prihoda

april 2, 2008


Martin Prihoda had ik al een tijdje geleden ontdekt in de Flickr fora. Zijn foto’s zijn een prachtige combinatie van belichting, locatie, compositie en nabewerking. I envy his signature.

Dat hij een video uitbrengt waar hij uit de doeken doet hoe hij de muziekgroep Delerium fotografeert, kan ik alleen maar sympathiek vinden đŸ˜‰

Enjoy!

5 reacties leave one →
  1. april 2, 2008 12:42 pm

    Thx for sharing !

  2. april 2, 2008 3:06 pm

    Dank voor de tip!
    Interessant.

  3. april 2, 2008 7:35 pm

    hoog Chase Jarvis gehalte

  4. april 3, 2008 1:32 pm

    Heel erg mooi dit filmpje, vooral gewoon hoe je ziet hoe het allemaal gedaan is. Deze ga ik natuurlijk ook op mijn blog plaatsen om te delen met iedereen wat dit mag/moet gezien worden!!!

  5. april 4, 2008 8:27 pm

    Ik kende hem niet totdat ik zijn naam hier en op de Strobist-blog tegenkwam. Informatief filmpje, bedankt voor de link!

Geef een reactie

