Skip to content

Preview: Jelka

april 4, 2008

jelka_9507.jpg

Jelka is een jong model met een meer dan behoorlijke dosis talent. De goesting om voor de camera te staan spatte er van af. Het is héérlijk om met zo’n enthousiast model te mogen samenwerken. Merci, Jelka!

Visagie en haartooi waren weer in de bekwame handen van Katleen Van Mulder.

12 reacties leave one →
  1. april 4, 2008 8:26 pm

    Mooie warme kleuren heb je hier. Toffe pose ook. Ik ken haar profiel op modellennet.be, ze had me eens een berichtje gestuurd maar ik heb nog niet geantwoord, zo te zien zou ik dat beter eens doen 🙂

  2. april 4, 2008 8:35 pm

    Inderdaad, een prachtig model dus…koesteren!
    Je begrijpt vast wat ik bedoel!

  3. jelkalepever permalink
    april 5, 2008 3:58 pm

    heey ,
    Ik vond het een hele fijne dag , we hebben vaak gelachen maar hebben ook wel gewerkt ! 😀
    knuffels x

  4. april 5, 2008 7:48 pm

    sjieke foto an mijn vriendinneke !

  5. april 6, 2008 7:08 am

    like the softness, cool portrait! =)

  6. april 6, 2008 9:35 pm

    Die gaat het denk ik ver schoppen want het ziet er goed uit!

  7. april 8, 2008 12:58 pm

    Ow leuke foto van mijn lieveke ! Jelka is niet aleen een mooie meid vol talent , ze is ook super leif !!! de rest van haar foto’s heb ik ook gezien ! Ze waren echt super !! groetjes

  8. april 11, 2008 8:36 am

    Jelka, wat een mooie foto zeg. Cool. en je hebt ook een heel mooie site.
    groetjes vanuit spanje,
    Gaelle Teerlinck

  9. Harry de Rooij permalink
    april 11, 2008 12:56 pm

    Leuk dat je zo’n model gevonden hebt. je kunt inderdaad snel zien of een model er geschikt voor is. Deze lijkt een juweeltje voor de toekomst te zijn.

  10. jefjanssens permalink
    april 18, 2008 11:47 am

    Zeer mooi lichtgebruik hier, ben benieuwd naar de rest! Ciao, JJ.

  11. evelynflamee permalink
    mei 1, 2008 3:37 pm

    Jelka met al haar talent,
    ze gaat het nog ver schoppen die meid ^^
    en ze is massas lief !
    xX.;

  12. juli 13, 2008 10:57 am

    super!!!

Geef een reactie

