Skip to content

Lady in Pink

april 30, 2008


Een ‘snapperke’ van een puberende kleuter dochter đŸ˜‰
Ik kon niet kiezen, Zwart Wit of Kleur…

9 reacties leave one →
  1. april 30, 2008 9:05 pm

    Mijn voorkeur gaat hier toch naar de kleur, vooral ook omdat het net een “snapperke” is.

  2. mei 1, 2008 6:36 am

    Voor mij ook de kleurenversie…

  3. mei 1, 2008 7:48 pm

    very audrey woulard! very Ake! very cute!

  4. mei 2, 2008 8:19 pm

    In z-w is er natuurlijk geen pink meer!

  5. mei 3, 2008 5:52 pm

    De kleur versie vind ik mooier dan de zwart wit versie. Dit omdat bij die in kleur wat meer contrast zit dan bij de zwart wit versie.

  6. mei 3, 2008 8:11 pm

    Kleur! Onder meer voor de jeansoogjes.

  7. mei 4, 2008 8:57 pm

    Leuk om gisteren je dochtertje ook gezien te hebben en daarom spreekt het beeld me nu ook echt aan . Ze heeft hele mooie blauwe ogen dus laat het maar in kleur staan!! Oh ik zie nu bij de reacties dat Koen het jeansoogjes noemt, en daar heeft hij helemaal gelijk in.
    Groetjes Caro

  8. mei 5, 2008 9:19 am

    Ook ik ga voor kleur: past helemaal!

  9. Jef Janssens permalink
    mei 9, 2008 7:56 am

    Ik sluit me aan bij de kleurfans !

Geef een reactie

