Skip to content

Jelka (3)

mei 8, 2008

Voor een print portfolio bekeek ik vandaag de beelden die ik de laatste 6 maanden gemaakt heb. Er zijn nog een aantal shoots die jullie van me tegoed hebben, maar graag laat ik jullie nu nog wat genieten van een aantal foto’s van Jelka.

Ik probeer tijdens een shoot steeds verschillende stijlen uit, zodat een model naar huis kan met een aantal beelden die verschillende kanten van haar persoonlijkheid laat zien. Met de hulp van visagiste & haarstijlwonder Katleen De Mulder is dat een fluitje van een cent…



8 reacties leave one →
  1. Frederik permalink
    mei 8, 2008 5:56 pm

    Hippies!!

    Die tweede foto vind ik heel erg leuk. Echt Hippie stijl.
    Het zijn inderdaad wel drie heel aparte stijlen.

  2. mei 8, 2008 7:11 pm

    Wow, dat is knap!

  3. mei 8, 2008 8:50 pm

    Mooie hoor, heel erg sterk deze foto’s.
    Goed licht en mooi zo met die achtergronden.

  4. Jef Janssens permalink
    mei 9, 2008 8:04 am

    Ben ook weg van de 2e, nice work here!

  5. evelynflamee permalink
    mei 9, 2008 4:00 pm

    Zo’n mooie foto’s van Jelka!
    En die verschillende stijlen zijn echt massas leuk 😀 !
    xX.;Evelyn

  6. Gaelle permalink
    mei 18, 2008 10:21 am

    Heel mooi en prachtige kleuren…
    gaelle xxx

  7. mei 20, 2008 3:30 pm

    Dit is een mooie samenwerking geworden!

    De eerste vind ik super!

  8. Debby permalink
    juli 2, 2008 8:43 pm

    Ik vind de 1e & 3e SUPER, echt goed werk hoor!

Geef een reactie

