Skip to content

Erika

mei 29, 2008

Erika is Bert’s muse. En ik mocht haar heel eventjes lenen 😉

Enkele weken geleden mocht ik Bert, samen met Frederik assisteren bij zijn Creative Proces Concept. En omdat Frederik reeds de technieken van de journalistiek al flink onder de knie heeft, zocht en kreeg hij de tijd om Bert even te interviewen. Hierdoor kreeg ik onverwachts de kans even te ‘shooten’ met Erika.

Omdat dit moment me zo in de schoot geworpen werd, besloot ik wat te experimenteren. Met de woorden van Bert nog vers in het achterhoofd ‘Erika kan alle soorten licht hebben’ besloot ik een hard licht, zonder grid of snoot, op haar gezicht te plaatsen…

En ja hoor, het waren wijze ware woorden…

Naast een reeksje met Erika in de zon zitten er ook nog beelden van “National Geographic Bert” in de pipeline.

To be continued!

13 reacties leave one →
  1. Frederik permalink
    mei 29, 2008 7:07 pm

    Waw…

    Ik mag ze dan wel al eens gezien hebben, het zijn nog steeds geweldige foto’s.
    Het effect is natuurlijk een stuk dramatischer met flits.

    prachtig. Ik kan niet wachten op meer.

  2. mei 29, 2008 7:22 pm

    Heel mooie foto’s. Mijn voorkeur gaat naar de laatste …

  3. mei 29, 2008 7:43 pm

    Mooi werk zeg. De foto’s – vooral de eerste – hebben iets onaards. Misschien door de kleurencombinatie roze en groen of door de Erikas schoenen in dit bos.

  4. mei 30, 2008 7:32 am

    Mijn woorden zijn toch altijd wijs 😉

    Je foto’s zijn trouwens ook ‘vree wijs’

  5. mei 30, 2008 7:45 am

    Prachtig de eerste, heeft veel meer dan alleen ‘het juiste licht op een mooi model vanuit de juiste hoek’ (zoals in de derde). Waarmee ik niet wil zeggen dat dat laatste geen vakmansschap is (ik zou niet weten hoe eraan te beginnen).

  6. Harry de Rooij permalink
    mei 30, 2008 12:37 pm

    Nou dat is een gelegenheid die je inderdaad niet voorbij moet laten gaan. Resultaat is prachtig.

  7. mei 30, 2008 2:03 pm

    Bangelijk werk, waar ik uitermate jaloers op ben 😉

  8. mei 30, 2008 8:31 pm

    Die eerste foto is een waar pareltje, waarbij de kleuren en het licht een belangrijke rol in spelen, maar ook vooral door het prachtige model

  9. mei 31, 2008 8:14 am

    Het zijn super mooie foto’s geworden en wat een mooi meisje !

  10. mei 31, 2008 10:10 am

    Die eerste super ! de laatste vind ik wat flets

  11. juni 1, 2008 10:04 am

    die eerste! prachtig!!!!!!!!!
    (misschien wel beetje minder contrast en minder saturatie-

  12. juni 6, 2008 9:31 pm

    Erika … binnenkort in De Haan? 🙂

    Knappe foto’s Ake! Die eerste is inderdaad een knaller, de derde vind ik ook echt mooi!

Trackbacks

  1. Erika in the woods (2) « Ake van der Velden

Geef een reactie

