Skip to content

preview: Twiggy

juni 13, 2008

Enkele weken geleden werkte ik samen met stadsgenote Twiggy Van Daele . Een fijn én geduldig model dat samen met me meedacht voor poses en ideetjes. De make up was weer in de veilige handen van Katleen De Mulder.

Kortom, een toffe shoot, waarin ik mezelf technisch en creatief gezien weer even mocht laten gaan.

9 reacties leave one →
  1. juni 13, 2008 8:13 pm

    Leuke foto, maar ik hoop toch dat het nog niet je laatste Strobist shoot is. Of ga je nu over op het studio materiaal ?

  2. juni 13, 2008 8:16 pm

    Whoops, dat zinnetje maar gewist… Neen hoor, ik ga zeker mijn strobist kit nog bovenhalen op locatie. Graag zelfs. Maar voor studio foto’s heb ik nu straffer materiaal in huis! 😉

  3. Jef Janssens permalink
    juni 13, 2008 8:26 pm

    Twiggy is een straffe madam, en jij haalt het beste in haar naar boven, got to do it!

    Nice one Ake 😉

  4. juni 13, 2008 8:31 pm

    Ik hou wel van dergelijke portretten met beperkte scherptediepte.
    Als dit een ‘strobist’-foto is, heb je dan een softbox op je flits gezet?
    Ik vind zo een rechthoekige catchlight wel mooier dan zo een ronde (van een paraplu).

  5. juni 13, 2008 9:24 pm

    Leuk portret met dat ene oog, de compositie werkt wel goed voor mij.

    Ik ben benieuwd naar je uitleg ivm je laatste zin 🙂

  6. juni 14, 2008 11:24 pm

    Zeker een mooie foto! Erg sterk qua licht en standpunt, klopt het als ik zeg dat het oog niet helemaal lekker scherp is?

  7. juni 15, 2008 8:19 am

    Maar Ribbie, jij probeert me dat nu altijd wijs te maken. Maar dat oog is heel erg ‘lekker scherp’. Misschien ligt het toch aan jou of je scherm hoor.

  8. Jef Janssens permalink
    juni 15, 2008 2:51 pm

    Robbie, dat onscherpe is slechts schijn en vermoedelijk te wijten aan het verkleinen van de foto.

  9. evelynflamee permalink
    juni 15, 2008 5:38 pm

    Hele mooie foto!
    U levert echt prachtwerk 🙂
    xX.;Evelyn
    [ http://evelynflamee.wordpress.com ]

Geef een reactie

