Skip to content

Erika in the woods (2)

juni 25, 2008

Een tijdje geleden toonde ik jullie al een eerste reeks beelden van Erika. Hier volgt nog een kleine selectie…

Beide beelden maken enkel gebruik van natuurlijk hard zonlicht. Om het gevoel zo natuurlijk mogelijk te houden heb ik alle bewerkingen in lightroom uitgevoerd en elk mogelijke photoshop retouche links laten liggen.

Bij deze beelden heb ik 1 Vivitar strobe van Bert gebruikt. Eén flits, zonder diffuser, snoot of grid, camera – rechts van Erika. Ook hier heb ik de nabewerking strikt in lightroom gehouden, met een flinke desaturatie, vignettering en spelen met de kleursliders.

Voila, nu hebben jullie enkel nog National Geographic Bert van me te goed 😉

16 reacties leave one →
  1. juni 25, 2008 1:27 pm

    Ik vind vooral foto 3 heel bijzonder.

  2. juni 25, 2008 6:02 pm

    National Geographic Bert, dat lijkt me wel wat ….

  3. juni 25, 2008 7:33 pm

    Voor mij de laatste twee, knap werk !

  4. juni 25, 2008 8:53 pm

    De bovenste 2 spreken me iets minder aan, maar nummer 3 en 4 vind ik geniaal. Bijoutjes Bert!

  5. juni 25, 2008 8:56 pm

    What the hell? Waarom zei ik nu Bert in mijn vorige comment?

    Kijk dat is dus het perfecte voorbeeld van positieve verwarring, ik moet in een vlaag van verwarring gedacht hebben dat ik foto’s van Bert Stephani aan het bekijken was. Totaal niet slecht bedoeld hoor Ake!!

    Dju toch…

  6. juni 25, 2008 9:06 pm

    De eerste zegt me niks, de tweede is ok, de derde belooft, de vierde is super.

  7. juni 26, 2008 3:04 am

    Great Shots!

    Bravo.

  8. juni 26, 2008 11:28 am

    Mooie reeks laat je weer zien!
    De eerste foto vind ik iets wat te flets qua de belichting. En de laatste valt mij op door de sfeer die de foto uitstraald.

  9. juni 27, 2008 2:13 pm

    Interessante reeks met een voorkeur voor de derde en vierde!

  10. juni 27, 2008 4:00 pm

    Mooie reeks
    en ik lees dat je LR gebruikt… ik ben zinnens ook deze software aan te kopen, wat zijn je ervaringen… positief / negatief : is het een aankoop waard ?
    Alavst bedankt voor een reactie

    vriendelijke groet

    Lamp

  11. juni 28, 2008 8:43 am

    Een verscheidenheid aan beelden die elk, de één wat meer dan de ander, een eigen uitstraling hebben. Lekker bezig geweest!

  12. Frederik permalink
    juni 29, 2008 1:09 pm

    wederom erg mooie beelden. Ik ben het ook niet eens met de bovenste comments. Foto 1 vind ik echt wel wat hebben !

  13. juni 30, 2008 2:11 pm

    Nummer 4 is ronduit geweldig! Knappe plaat!

  14. juli 2, 2008 7:49 pm

    wow die 2 laatste vind ik super super mooi !!!!

  15. juli 9, 2008 5:30 pm

    leuke foto’s ake !! 😀
    De 2 laatste zijn echt knallers maar de 2de eerste vind ik ook wel leuk , zeker met het “spel” dat ze doet met de bladeren , like it !! 😉

    knufs x

  16. juliejanssens permalink
    augustus 16, 2008 9:32 am

    Mijn voorkeur gaat naar de laatste, die vind ik super goed! 😀

Geef een reactie

