Skip to content

National Geographic Bert (3)

juli 8, 2008

Bert toont zich een topsporter waardig als hij foto’s maakt. Zelf heb ik ook al opmerkingen gekregen als ‘amai, jij bent lenig’ als ik in een vreemde positie hang/zit /lig om een foto te maken, ’t is dan ook altijd fijn om te merken dat ik niet de enige ben die dit doet…

Het kan ook iets rechter door ‘zee’ – bos. 😉

Deze foto is gemaakt met een Lensbabie uit de fotozak van Bert. Het is een bevreemdende lens, die je elke kant kan opdraaien, waar je geen diafragma kan instellen en je na 5 minuten een beetje licht in het hoofd wordt als je in de zoeker blijft kijken…
Zo ziet de foto eruit met een 50 mm lens…

’t Was een fijne dag die smaakt naar meer! Fotograferen met een andere fotograaf is instant fun en leerrijk. Merci Bert, Erika en Frederik!

8 reacties leave one →
  1. juli 8, 2008 9:25 am

    Foto nr3 lijkt mij meer bouwvakker Bert 😀

  2. juli 8, 2008 9:52 am

    Dat lijkt me zeker leuk om ook met andere mensen fotografen zo’n shoot te hebben. Ik heb ook een paar keer in een thuis studio met verschillende fotografen gewerkt, en ja dat is erg gezellig en leerzaam.

  3. Harry de Rooij permalink
    juli 8, 2008 10:25 am

    leuke reportage. Samen iets doen voegt altijd iets toe.

  4. juli 8, 2008 7:34 pm

    Mij lijkt het inderdaad leuk met Bert op pad te zijn en jouw reeks hierboven bevalt me uitstekend!
    Mooi gedaan, Ake.

  5. juli 9, 2008 1:39 pm

    Ow yeah!

    Bert zijn poseer talenten ga ik ook eens onder de loep nemen :p

  6. juli 10, 2008 3:36 pm

    Je hebt daar de perfecte leermeester bij je. Mooie achter-de-schermen reportage.

  7. juli 13, 2008 9:32 pm

    Die met de sexy bandana moet veel geld kunnen opleveren 😉

    Ondanks het onderwerp, heb je er toch prachtige foto’s van gemaakt. En dat terwijl je voor mij het vuur uit je sloffen aan ’t lopen was … over multitasking gesproken.

  8. Frederik permalink
    juli 14, 2008 10:04 am

    Het was inderdaad heel leerrijk en zeker voor herhaling vatbaar. Die lensbabie is inderdaad wel een heel maf lensje.

    Fijne foto’s

    en hopelijk tot de volgende zitting

Geef een reactie

