Skip to content

nielsdestadsbader.be

juli 24, 2008

Korte tijd geleden maakte ik kennis met Niels Destadsbader. Hij timmert hard én succesvol aan zijn carrière als acteur. Misschien ben je hem al tegengekomen op TV bij de series Aspe, Familie of de musical van Suske & Wiske.

Een acteur voor je camera is een waar plezier. Zonder zijn concentratie te verliezen bleef hij even charmant, goedlachs en vrolijk voor, tijdens en na de fotosessie.

Dit is een teaser uit de eerste shoot in studio…
De MUA was in de veilige handen van Katleen De Mulder

21 reacties leave one →
  1. juli 24, 2008 6:39 pm

    Jaja knallertje!!!

    Binnenkort kom ik eens bij je langs, heb nieuwe foto’s voor mijn site nodig …

  2. juli 24, 2008 7:04 pm

    Coole foto geworden! Erg mooi qua compositie en de scherpte in de ogen zijn ook echt heel erg goed! En daarnaast idd speciaal dat het een acteur is voor je camera.,

  3. juli 24, 2008 7:25 pm

    mooie kleuren, vooral ook in de achtergrond
    gedesatureerd?

  4. juli 24, 2008 10:34 pm

    Een echte, pure Ake-foto 🙂

    Two thumbs up !!! (meer zelfs, maar bij gebrek aan meer handen … 😉 )

    Ik denk dat ik ook maar eens een portret sessie bij jou ga boeken 🙂

  5. juli 24, 2008 10:56 pm

    amai die ogen komen er mooi uit seg. Heb je nog iets met die foto gedaan? De kleuren zijn heel speciaal…

  6. juli 25, 2008 6:06 am

    Merci voor de comments!

    Tom & Pieter, be my guest 😉

    Robbie: merci!

    Gekiekt en ysabje: Ik ontwikkel mijn foto’s in Lightroom waar ik de preset Coldtone als uitgangspunt neem en dan begin te “spelen”.
    De achtergrond is een muur in de Kenia intensive kleur van de Colores del Mundo reeks van Levis. Afhankelijk van het licht voel je daar ook een groentint in… Maar natuurlijk niet zo fel als de foto toont. Ik heb heel lang getwijfeld voor ik een muur in mijn living/studio in deze kleur durfde schilderen, maar ben nu enorm blij dat ik de stap heb durven zetten.

  7. juli 25, 2008 7:19 am

    Inderdaad, een prachtig portret.
    Zie ik het goed, dat het gezicht iets scheef staat?
    En z’n linkerooglid had er van mij net niet bij moeten zijn.
    Wat een gezeur, hé? Nee, ’t is mooi zo!

  8. juli 25, 2008 7:27 am

    René, deze foto’s moeten ook drukklaar gemaakt worden.
    Ervaring leerde me dan dat het belangrijk is dat je langs de randen nog iets moet kunnen croppen. Daarom dat het puntje van het oog er nog net op staat…

  9. juli 28, 2008 9:33 pm

    Wow I could stare at this photo forever. love you miss you.

  10. juli 29, 2008 4:45 pm

    prachtig portret! !!

  11. gagarinn permalink
    juli 30, 2008 6:26 am

    Hey Ake,

    Ik vind nog steeds dat je sterkste foto´s de close ups zijn (en tevens ook de voorkeur voor mijn eigen werk). Deze vind ik mooi én sterk… Blijf genieten en alzo ook goed werk leveren.

    Joeri

  12. juli 30, 2008 9:43 pm

    Zeer prachti portret toch weer Ake… Mooi!!!

  13. augustus 3, 2008 11:43 am

    Scherpte, en dieptesfeer in het gezicht, op de lichtste plaats in het gezicht is nog net wat detail te zien, prachtig dus, alhoewel ik de indruk heb dat de foto ietwat mag kantelen (mijn indruk althans) het vierkantje in het oog duidt wellicht op het effect van de softbox…?

    groeten

    Lamp

    http://lampfotografie.blogspot.com/

  14. Jef Janssens permalink
    augustus 3, 2008 1:42 pm

    Ik zoek me toch te pletter naar die MU hier 😉
    Mooi portret met jouw stempel, sterk!

  15. augustus 5, 2008 12:03 pm

    Prachtportret! Klasse hoor.

  16. augustus 9, 2008 11:55 am

    Héjj Ake ,,

    Héél Mooie foto ! 😉 Echt prachtig gewoon ! 😉
    We ( Tabitha , Eline , ELineke en Belinda ) Zijn sindskort ook enorme fan van Niels . We hebben dan ook een fansite opgericht . Misschien dat Jo hier al iets over heeft gezegd 🙂

    http://www.freewebs.com/suske

    Vele Groetjes ,

    Het fanclub van Niels !

    -XxX-

  17. nimsa permalink
    augustus 11, 2008 1:16 pm

    schoon hoor, prachtig zelfs! Met welke lens toverde je dit?

  18. augustus 11, 2008 1:26 pm

    Bedankt allen!
    Nimsa, ik vermoed de 50mm 1.4

  19. juliejanssens permalink
    januari 4, 2009 6:22 pm

    Je hebt ongeveer zo’n foto van Jelka en die vond ik ook al supermooi!
    Love your style!
    X Julie

  20. freya permalink
    januari 15, 2009 6:40 pm

    ik vind echt waar niels een cutie allez wie niet
    maar zijn ogen op die foto…………………
    vond ik echt het beste

Trackbacks

  1. Niels in Steracteur Sterartiest « Ake van der Velden

Geef een reactie

