Skip to content

Aenea en de grote DRIE!

augustus 24, 2008

Hoe trots kan je als mama zijn op je jarige maar zieke dochter?

In die voorbije 3 jaar werd de aerosol helaas geen loos begrip meer.

Maar het waren ook drie vrolijke jaren met de tofste bompa en het coolste nichtje…

Nichtje Hannelore en Aenea zijn de spreekwoordelijke 2paar handen op 1 buik ๐Ÿ˜‰

Ik moet eerlijk toegeven dat ik in deze blogpost de clichรฉs niet eens probeerde te omzeilen, maar volop geniet van 3 jaar dochtergeweld(igheid).

Gelukkige verjaardag Aenea!

13 reacties leave one →
  1. augustus 24, 2008 8:43 pm

    Gefeliciteerd! ๐Ÿ™‚
    En beterschap voor Aenea..

  2. Harry de Rooij permalink
    augustus 25, 2008 11:55 am

    Proficiat
    Wat een kwetsbaar wezentje op de eerste foto, maar oh zo lief.

  3. grtmoe permalink
    augustus 25, 2008 7:34 pm

    Super foto’s,AKE
    … met deze DANK voor de vriendelijke ontvangst,
    PROFICIAT!.. kok van dienst DIMITRI,
    ’t Was een leuk feestje,
    AeNeA, ondanks het “ziekjes zijn”, toch zo flink,
    … ze hebben zich toch KEIgoed geamuseerd,.. die twee handjes op een buik!
    en wij konden genieten van lekker eten en ’t weerzien van de familie,
    TOFFE 3-JAAR-verjaardag,
    ..kusjes grtmoe katrien & bompa marc.

  4. augustus 25, 2008 8:11 pm

    Je kan, mag en moet er trots op zijn. Een gelukkige verjaardag, en snel beterschap voor je dochtertje!

  5. picchicks permalink
    augustus 26, 2008 7:03 pm

    mooi timbre vind ik
    geef ze een dikke zoen van mij
    ah neen, dat is juist, dat is als een kus van een vreemde he ๐Ÿ˜‰

  6. augustus 26, 2008 9:34 pm

    een dikke profici voor aenea! foto 1 en 3 vind ik erg leuk. Eenvoudig, maar mooi.

  7. augustus 28, 2008 6:21 am

    Als ik klein was had ik ook aerosol! ๐Ÿ™‚
    en geef haar een knuffel van mij voor haar verjaardag !! ๐Ÿ˜€
    Hehe ๐Ÿ˜‰
    Knappe foto’s ook wel , ik ben helemaal weg van de 2de en de 3de ๐Ÿ˜€

    knufs x

  8. juliejanssens permalink
    augustus 29, 2008 8:04 am

    Gelukkige verjaardag Aenea! ๐Ÿ˜€
    Mooie foto’s ook!!
    Groetjes X

  9. augustus 31, 2008 5:09 pm

    Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje! Je maakt mooie foto’s! Ook dit zijn mooie portretten en geven een goed beeld van het gewone leven. Gewoon zoals het is. Mooi in beeld gebracht.

  10. september 1, 2008 6:38 pm

    Beetje late reactie maar met een niet minder gemeende proficiat!
    Mooie serie, Ake!

  11. september 2, 2008 8:36 am

    Mooie reeks! De eerste vind ik echt prachtig.
    Alsook van harte proficiat ๐Ÿ™‚

  12. sart68 permalink
    september 9, 2008 8:07 am

    Mooie kindjes. Leuk om es een reeksje te zien dat niet uit een opdracht voortgekomen is. Zo lekker spontaan.

  13. september 11, 2008 6:55 pm

    Heel sterke reeks alweer waarbij รฉรฉn en vier er toch bovenuit springen.

Geef een reactie

