Skip to content

Internationaal Fotofestival 2008, Pingyao – China

oktober 8, 2008

De beroepsvereniging voor fotografen vroeg me een tijdje geleden of ik met 2 foto’s wou deelnemen aan het Internationaal Fototfestival in Pingyao, China. Natuurlijk zei ik ‘Ja’ 😉

Deze twee damens mochten, zonder mij weliswaar, naar het verre Oosten…

Jelka:

Het hele gebeuren leidde tot een mooie boek dat ik al even mocht inkijken:


@Fotofolio


@Bert Stephani

Stiekem ben ik toch wel een beetje trots 😉

18 reacties leave one →
  1. oktober 8, 2008 12:56 pm

    Tof hè! Het doet toch altijd deugd om je werk ergens te zien hangen. Normaal zou mijn foto van Louis ook in het boek moeten staan al heb ik geen idee waar ik dat boek kan bestellen.

  2. oktober 8, 2008 12:57 pm

    Een beetje trots maar? En dan nog stiekem? Ik zou daar serieus trots op zijn en het aan iedereen tonen ook! Een dikke proficiat! 🙂

    Is dat boek ergens te koop trouwens? Ik zou het eigenlijk wel willen kopen.

  3. evelynflamee permalink
    oktober 8, 2008 3:01 pm

    Daar moet je ook trots op zijn!
    Zo massas sjiek!
    x

  4. oktober 8, 2008 3:07 pm

    Ik zou neit weten waarom je daar niet trots op zou zijn, dus zeker doen!

  5. Harry de Rooij permalink
    oktober 8, 2008 11:50 pm

    Waarom zou je stiekem trots zijn. Daar hoef je niet heimelijk over te doen. Zo’n succes moet je openlijk genieten, zoals je op de foto’s trouwens ook doet.

  6. oktober 9, 2008 8:43 am

    Het is al gezegd maar er is geen reden om daar slechts stiekem trots op te moeten zijn. Proficiat! Puik gedaan.

  7. oktober 9, 2008 9:14 am

    Daal mag je met lecht en leden tlots op zijn 🙂

  8. oktober 9, 2008 2:09 pm

    Trots, daar is alle reden voor.
    ’t Ziet er toch geweldig uit?

  9. Frederik permalink
    oktober 9, 2008 2:39 pm

    Schitterend. Zijn echt twee geweldige foto’s!

    Geen kopie van het boek kunnen bemachtigen ?

  10. oktober 10, 2008 8:18 am

    Mooi werk, en je hoeft niet al te bescheiden te zijn over deze mooie foto’s. Een terechte trots !

  11. oktober 10, 2008 6:58 pm

    ik zou kwijlen van trots!

  12. oktober 12, 2008 1:01 am

    Ake, je hoeft echt niet stiekem trots te zijn, laat die ‘stiekem’ gerust weg. Proficiat!

  13. oktober 12, 2008 1:03 am

    Entre ()
    Tiens, raar dat ik hier als ‘fo2boek’ genoteerd sta en op andere blogs als ‘Jürgen’ als ik ergens op reageer. De wonderen zijn Internet nog niet uit.

  14. oktober 13, 2008 6:30 am

    en terecht trots hoor! Proficiat!

  15. oktober 14, 2008 7:34 pm

    Heey Ake! =D
    Thnx dat je een foto van mij hebt gekozen,is echt een hele grote eer!;-)
    Echt waar bedankt bedankt bedankt =D!!

    Knufs x

  16. Jef Janssens permalink
    oktober 20, 2008 11:36 pm

    En wij zijn natuurlijk stiekem trots mee 😉

  17. november 3, 2008 3:38 am

    Proficiat! Wel jammer dat je het boek niet mocht houden.

Trackbacks

  1. Final Report « JayJay’s Weblog

Geef een reactie

