Skip to content

Serge en zijn nieuwe liefde…

oktober 16, 2008

More to come…

16 reacties leave one →
  1. oktober 16, 2008 8:35 pm

    Enig mooi! Wat een koppel!

    Ake, op mijn blog heb ik verklapt dat je mijn love handles betast hebt πŸ˜‰

  2. oktober 16, 2008 8:59 pm

    hahaha.. die grijns ! πŸ˜†

  3. Frederik permalink
    oktober 16, 2008 9:06 pm

    Hahaha…

    Serge pleegt nu echt wel overspel !!

  4. oktober 16, 2008 10:28 pm

    Ow, vandaag was het dus de bewuste donderdag?
    Vertel me dan maar eens over je bevindingen.

  5. oktober 16, 2008 10:56 pm

    Nou dat zit wel snor zo te zien πŸ˜›

  6. oktober 17, 2008 7:30 am

    Serge gaat vreemd & Ake has the proof

    What’s next ? Serge met een toupetje van even hoge kwaliteit als het mijne ? :p

  7. oktober 17, 2008 2:44 pm

    Serge had zo te zien vooral oog voor de love handles van de 5D Mk II…

  8. oktober 17, 2008 9:14 pm

    Wat een vertederend beeld.
    Alle gekheid daar gelaten vind ik het wel een prachtige foto. Zonder te willen en mogen overdrijven, vind ik toch dat er wat symboliek achter zit. Hij straalt de passie uit voor zijn grote liefde : de fotografie.

  9. oktober 18, 2008 12:31 pm

    Die Serge wordt met de dag knapper πŸ˜‰
    Wat leuk Ake, dat je erbij kon zijn. Er is nu al heel wat te vinden over het nieuwe speeltje en als ik het goed beluister, is iedereen erg enthousiast. Mijn 5D is heeft echter nog niet de leeftijd, dat ie dringend vervangen moet worden maar anders….

  10. oktober 18, 2008 8:58 pm

    Haha wat een verliefde blik!

  11. oktober 19, 2008 9:21 pm

    De woorden ‘my precious’ springen mij zo gelijk opeens te binnen. Weird πŸ˜€

Trackbacks

  1. Canon 5D Mk II hands on | Michel Vuijlsteke's weblog
  2. Canon 5D Mark II: bloggers hands-on (2) — Fotografie Serge Van Cauwenbergh
  3. Confessions of a Photographer
  4. Canon 5D Mark II: bloggers hands-on (3) — Fotografie Serge Van Cauwenbergh
  5. Canon 5D Mark II « FotoBlog Artur Eranosian

Geef een reactie

