Skip to content

De La Patka mobiel.

oktober 27, 2008

Een tijdje geleden toonde ik jullie een foto uit een fotoreeks die ik voor La Patka maakte. La Patka is een opstartend Gents Styling en Kleuranalyse bedrijfje van de 2 plezante madammen Patricia en Katrien.

Vorige week heb ik zo’n styling en kleuranalyse mogen meemaken en ik was danig onder de indruk.
Patricia en Katrien weten immers perfect je min- en pluspuntjes te duiden en je stapt met een supergevoel naar buiten. Op naar minder miskopen dus ; -)

Een tweetal weken voor ik door hun vaardige handen onder handen genomen werd, mocht ik, op hun openingsavond, kennismaken met de Lapatka mobiel…

’t Is een heerlijk idee dat er een auto -met mijn foto’s op- rondrijdt in het Gentse en omstreken.
De foto van de auto zelf is gemaakt in zo’n donkere omstandigheden dat ik 2 minuten naar mijn lensdopje moest tasten (dat ik op de grond gelegd had tijdens het fotograferen), voor ik het terugvond ; -)

Patricia en Katrien, veel succes met jullie zaak!

8 reacties leave one →
  1. oktober 27, 2008 8:46 pm

    Die serie, die dames…herinner me maar al te goed! 😉
    Schitterend…met jouw foto’s rondrijden.
    TOP!

  2. Harry de Rooij permalink
    oktober 27, 2008 11:33 pm

    Als je hem nu maar vaak ziet. 🙂
    het gevoel dat veel mensen naar je foto’s kijken is natuurlijk leuk..

  3. oktober 30, 2008 4:20 pm

    wijs, en dan nog op zo’n schitterende Mini.

  4. oktober 30, 2008 5:26 pm

    Leuk dat je foto’s op deze auto mogen staan!

  5. oktober 30, 2008 7:08 pm

    Een dikke proficiat met de realisatie !!

  6. november 1, 2008 7:27 am

    Dag Anke, ‘k was door de drukte verschrikkelijk achterop geraakt met bloggen, maar ik heb hier vandaag dubbel en dik mijn schade ingehaald… en genoten van heerlijke fotografie! Bedankt!

  7. november 1, 2008 12:59 pm

    Leuk! =D x

  8. november 8, 2008 11:55 pm

    ik zou ook wel zo’n kleuradvies willen. Wel tof dat je foto op zo’n auto staat. Knap… Als je binnenkort terug naar antwerpen verhuist: welkom terug (veronderstel ik, want je schreef dat je het als thuiskomen aanvoelt) en wie weet staan we ooit wel naast elkaar rare dingen te fotograferen…

Geef een reactie

