Skip to content

Back to the roots

november 24, 2008

Ik pleit schuldig, it has been a while…

De hoofdreden is de verhuis van ons gezinnetje naar mijn hometown Antwerpen.
We hebben lang gezocht naar een plekje waar we ons zowel thuis konden voelen als waar ik wat meer ruimte had voor mijn fotografie. Ons nieuwe huisje voldoet volledig aan onze voorwaarden ๐Ÿ˜‰

Ondertussen wonen we hier al ruim een week, heeft Aenea haar eerste enthousiaste pasjes in haar nieuwe slaap en speelkamer gezet en loopt het ook op de nieuwe kleuterschool vlot.

Nu nog de bergen dozen wegwerken en we zijn er weer helemaal klaar voor ๐Ÿ˜‰

In de tussentijd toon ik jullie een filmpje dat Serge filmde op de de canon bloggers handson enkele weken geleden.

Update: natuurlijk krijg ik het niet online… even bij Serge gaan piepen dus ๐Ÿ˜‰

Ik voelde me even een superstar ๐Ÿ˜‰

5 reacties leave one →
  1. november 24, 2008 8:48 pm

    Blij van je weer te horen …. euh, lezen.

  2. november 26, 2008 8:07 am

    ge staat er tof op, op het filmpje. Hoewel het voor hem een nadeel zal zijn dat hij heel de tijd handmatig moet scherpstellen (dacht ik toch te horen) vind ik het wel leuk dat de film met scherpte en onscherpte speelt. Ik zou de foto wel willen zien die jij van hem gemaakt hebt ook.

    Jij bent dus al verhuisd. Ik sta op verhuizen. Ik kijk ernaar uit om op een nieuwe plek te zitten… Hopelijk kan jij van je nieuwe huisje genieten!

  3. .trieN permalink
    november 30, 2008 1:52 pm

    Ake!

    Terug verhuisd?
    Hopelijk voel je je goed daar “ver” in Antwerpen!
    Ook voor AeneA een nieuwe start!

    Ben benieuwd naar je nieuwe huisje…
    Je zet maar eens wat beelden op de blog, hรฉ!?

    Groetjes, .trieN

  4. december 8, 2008 11:23 pm

    in een nieuw huis duurt het eventjes voor je weer aan het bloggen gaat he…

  5. december 30, 2008 11:56 am

    Aenea. Wow. Das mooi

Geef een reactie

