Skip to content

crisis (in blogland)

december 10, 2008

’t Is ook even crisis in Ake’s blogland, maar er wordt aan gewerkt.
Het klaarstomen van mijn nieuwe studio neemt iets meer tijd in beslag dan verwacht. Maar wees gerust, jullie geduld wordt beloond.

In the meanwhile vind ik deze van What the Duck toch weer een hele leuke…

wtd626

5 reacties leave one →
  1. december 11, 2008 5:43 pm

    Ake, bij mij is ’t even zeer crisis in Blogië. Ik sta al een eindje klaar met een bijdrage waar ik alleen nog de foto’s moet aan toevoegen en ik geraak er maar niet.

  2. december 11, 2008 10:09 pm

    ik kan mij identificeren. Zo’n huis temmen tot het naar uw zin is, is een hele job, he

  3. december 19, 2008 12:57 pm

    succes met de inrichting
    lamp

  4. december 20, 2008 8:58 pm

    My love, please let me know what the crisis is! I miss you in blogland and I miss you just period. happy new year. martha

  5. december 30, 2008 3:27 pm

    Nou nog even succes dan!

Geef een reactie

