Skip to content

Boekenkast

december 23, 2008

Tussen de drukte door, wordt het ten huize Ake ook langzaamaan bewoonbaarder en gezelliger.
Het invullen van de boekenkast is altijd één van de leukste bezigheden.

In ons nieuwe huis staan mijn fotografieboeken voor het allereerst helemaal alleen. Ze hebben een ere-plaatsje gekregen in de bureau en studio ruimte.

Misschien vinden jullie een sneak peak wel leuk?

boekenkast

13 reacties leave one →
  1. december 23, 2008 1:20 pm

    Interessant om jouw fotografieboekenplank te mogen bekijken. Ik zie er een aantal die ik ook heb. The Polaroid Book heb ik eveneens in de kast staan maar is nog niet uit de verpakking gehaald omdat ik die zo geslaagd vind dat het zonde is om ze te verscheuren 🙂

  2. december 23, 2008 1:44 pm

    Interessant om te zien. Ik denk dat ik binnenkort terug eens een paar boeken ga moeten bestellen 🙂

  3. Frederik permalink
    december 23, 2008 5:00 pm

    Mooie verzameling!

    mijn collectie is ondertussen ook aan het uitbreiden en normaal gezien moet dat na de kerst periode nog beter worden 🙂

  4. december 23, 2008 6:00 pm

    Photography: A cultural history 2nd Edition ziet er nét weer ietsje anders uit 😉

  5. december 23, 2008 6:39 pm

    Ik wil het polaroid boek, ze hadden het niet meer bij Taschen 😦

  6. december 23, 2008 7:54 pm

    Welk boek gebruik/lees je het meest?

  7. december 23, 2008 8:53 pm

    Ziet er mooi uit. Ik zou zelf ook zo eens een stukje bib willen hebben, maar ik heb er spijtig genoeg geen plaats voor, mijn fotoboeken zijn dan ook verspreid in kasten, nachttafel, salon…

  8. december 24, 2008 7:02 am

    mooie collectie boeken over fotografie, heerlijk. Foto’s kijken in een boek vind ik nog steeds onnavolgbaar!
    Prettige kerstdagen!

  9. december 24, 2008 8:48 pm

    wat een lief bescheiden mooi boekenplankje… Blij dat je wat op je plooi begint te geraken. Dan ben je binnenkort weer op kruissnelheid… 😉 (heftig toch hé, dat inrichten)

  10. december 24, 2008 9:20 pm

    Zo leuk!:-)
    bij mij hebben de schoolboeken een ereplaats!=P

    Knufs ❤

  11. gagarinn permalink
    december 27, 2008 11:04 pm

    Heb je de juiste dingen nog gevonden bij Ikea? 🙂

  12. december 30, 2008 1:31 pm

    Alvast een succesvol 2009

    mvg

    Lamp

  13. januari 4, 2009 6:14 pm

    De foto van Niels is geweldig goed. Leuk dat je nu je foto’s gepubliceerd ziet. Je boekenkastje is gevuld met leuke titels. De grootste springt eruit; Richard Avedon. Nog een paar weekjes en je kunt gaan kijken naar een tentoonstelling van hem in Amsterdam in Foam.

Geef een reactie

