Skip to content

Niels in Steracteur Sterartiest

januari 4, 2009

Ergens in de zomer van 2008 fotografeerde ik Niels Destadsbader . Eén van de leukste shoots ever. Zijn enthousiasme, humor en concentratievermogen maakten het een droomshoot.

Toen al wist ik dat deze foto’s oa. zouden dienen voor zijn deelname aan Steracteur Sterartiest opEén. Ik heb dus héél lang mijn mond moeten houden 😉

Niels heeft al verschillende weken stand gehouden in Steracteur Sterartiest, maar kan nu de steun van iedereen gebruiken om in de wedstrijd te blijven. Een simpel sms-je met “Niels” naar 3470 (0,50 per sms) kan heel veel betekenen voor hem.

Ook mij helpt dit vooruit. Mijn foto’s duiken de laatste weken steeds meer en meer op in de pers. Zo is deze foto de voorbije weken als poster in de Joepie en op de cover van de Jommekeskrant verschenen. Ik geef toe, niet de krant of magazine die ik zelf uit de krantenwinkel haal, maar ik ben er reuzetrots op! 😉

nielsdestadsbader

Als dessertje ben ik ook zéér nieuwsgierig naar de auto van de manager van Niels. Volgens de berichten is die nu volgeplakt met foto’s uit dezelfde reeks. Als jullie hem ergens zien rondrijden mag je me altijd een foto’tje doorsturen 😉

14 reacties leave one →
  1. januari 4, 2009 12:57 pm

    Dat verdient een bloemetje 🙂
    Een dikke proficiat.

  2. Frederik permalink
    januari 4, 2009 12:58 pm

    Mooi ! Ake in de Joepie. Ik herkende de foto al uit mijn stapel joepies… not 🙂
    Wel een geweldig leuke foto !

  3. juliejanssens permalink
    januari 4, 2009 6:19 pm

    Die foto is wel een knaller !!!
    Mooi! Echt !!
    X Julie

  4. januari 4, 2009 7:03 pm

    Inderdaad bangelijke foto – het zijn zo ook niet de magazines die ik lees, maar goed. Knap werk !

  5. januari 4, 2009 9:03 pm

    de foto is gewoon simpelweg keigoed. Ik snap dat wel. Jouw foto hangt nu dus bij een massa tienermeisjes op de kamer. Spannend!

  6. januari 4, 2009 9:35 pm

    Je mag met récht trots wezen hoor, doen wij ook in jouw plaats 😉

  7. Tabitha permalink
    januari 7, 2009 1:14 pm

    Hééjj Ake ,,

    Eerst en vooral … Je hebt echt prachtfoto’s ! 🙂 echt chapeau ! 🙂
    en het is inderdaad waar dat de auto van Jo volgeplakt is met Niels … 🙂 Nu kun je er niet meer naast kijken hehe 😉 … En de poster in de Joepie is echt supermooi ! chapeau ! 😉

    dikke zoen !

    Tabitha

    XxX

  8. januari 9, 2009 5:22 pm

    Fijn en ontspannen portret! Ziet er vriendelijke kerel uit!
    En eerlijk, een publicatie is altijd fijn, waar het ook mag zijn!
    Nice nice!

  9. januari 12, 2009 1:59 pm

    Er is inderdaad niets mis met een poster in de Joepie. Zolang het een goeie foto is en je er voor betaald wordt. De cover van de Jommekeskrant kan je niet vergelijken met de Time. Maar daar gaat het niet om. Zolang het boeiende opdrachten zijn waar je je goed bij voelt.

  10. .trieN permalink
    januari 19, 2009 9:24 pm

    Ake!

    Enkele weken geleden was’k nog maar eens op bezoek in m’n stamcafé…
    ‘k Zag er’n mooie foto hangen.
    Zoals steeds bij posters die me aanspreken was’k eens aan het kijken of ik de fotograaf/ontweprer niet kende…

    En, tot m’n grote verbazing zag ik dat jij de foto’s maakte!
    En dat van’n jongen van’t verre Deerlijk! (Ligt naast m’n “thuisstad”)

    Proficiat!
    Ik vind’t echt mooie beelden!

    Véél succes nog!
    .trieN

  11. januari 19, 2009 11:14 pm

    Nou daar moet je zeker trots op zijn want dat moet mij nog maar gebeuren en ik zou er zelf ook heel blij mee zijn als dat zo is!

  12. maya permalink
    januari 27, 2009 12:54 pm

    heykes

    eerst en vooral je hebt hele leuke…mooie foto’s chapeau!!
    de foto’s van Niels zijn heel goed!!
    ze zijn ook prachtig op de posters en flayers
    zowel jij als Niels mogen er heel trots op zijn

    xx gtjs maya

  13. februari 1, 2009 7:01 pm

    Echt superfoto! x

  14. februari 3, 2009 11:23 am

    wow olala zo’n mooie foto van Niels é maar hij is ook zo’n knapperd 🙂 😉 !!!! En ik lees wel de joepie 🙂 Cool dat je foto daarin te zien is ! Proficiat !

Geef een reactie

