Skip to content

Bert en de 800…

maart 17, 2009

Vorige week had Bert een stevige uitdaging voor de boeg. Een groepshot van 800 wetenschappers in “very” moeilijke lichtomstandigheden. Via Lime kan je een filmpje bekijken wat we die dag allemaal uitstaken om deze opdracht tot een goed einde te brengen.

Na de shoot, die nog geen 5 minuten duurde, was de zaal héél snel leeg. In onderstaand beeld was Bert, statief nog in de hand, even aan’t bekomen van zijn shoot.

20090312-_mg_0803

5 reacties leave one →
  1. maart 17, 2009 7:35 pm

    De twee lichtpuntjes achteraan in de zaal, zijn dat flitsen die door jou getriggerd zijn, of is dat gewoon continu licht?

  2. maart 17, 2009 7:37 pm

    hmm, bij nader inzien lijkt het me de reflectie te zijn van de twee mobiele flitsen die waarschijnlijk vooraan aan het podium staan … denk ik.

  3. maart 18, 2009 10:53 pm

    leuke kleurtjes die stoeltjes…
    en door de lensvervorming doet de foto me wat denken aan een groot oog. waarschijnlijk door de zwarte tierlantijntjes die plots op wimpers gaan lijken…

  4. maart 19, 2009 6:14 pm

    Ja ik heb het gezien en vond het erg cool! Lijkt me best wel lastig 😀

  5. Maja Debulpaep permalink
    april 11, 2009 5:27 pm

    Hey Ake, grappig ik was één van die 800! Jammer dat ik je niet gezien heb. De foto hangt bij ons op het werk op de deur 🙂

Geef een reactie

