Skip to content

Alive

juni 15, 2009

Het is even geleden, geloof ik 😉 Zo lang geleden zelfs, dat ik even moest zoeken naar het paswoord van deze blog.
Er is ook veel gebeurd de voorbije weken. Zo heb ik met ease and grace de Ladies run (5km) uitgelopen en train ik nu voor de 10 km.
Daarnaast heb ik veel gefotografeerd, ben ik overstag gegaan voor de 100mm macro lens, heb ik mijn nieuwe studio al een flinke doop gegeven en… en… en…

Maar de grote reden voor deze grote blogostilte? Een nieuwe WEBSITE die volop in de maak is. Omdat we het helemaal anders aanpakken, vraagt dit véél tijd en aandacht. Nieuwe foto’s hou ik dan ook liever voor mezelf tot ‘launchday’. Dit zou begin volgende maand zijn.

I’m so bloody excited about it! Maar excuseer me nu even, ik probeer een geweldige biografie te schrijven voor op de site… Any ideas?

Ondertussen laat ik jullie nog genieten van het The Bounce Squad filmpje van Squeeze The Lime. Een fantastische ervaring met als kers op de taart een geweldige opmerking van Amerikaans huwelijksfotograaf Mike Larson: “Hey, I know you, you are one of the cool photographers of that awesome movie” 😉

Enjoy!

4 reacties leave one →
  1. juni 15, 2009 12:05 pm

    Waarom niet van de eerste keer een bio-filmpje, met wat bounce erin? Multifunctioneel!

  2. juni 15, 2009 12:11 pm

    ..en dan nog nie just ne photographer, ne ‘cool’ one sé 😉

  3. juni 15, 2009 8:11 pm

    Ik kijk al uit naar je nieuwe website en de foto’s

  4. juni 17, 2009 7:53 am

    welkom terug! ik hoop dat je nu niet zo lang wegblijft!

Geef een reactie

