Skip to content

Andreas en Sien

oktober 27, 2009

Zo’n klein wondertje fotograferen is nog steeds iets dat me héél gelukkig maakt. Ik was dan ook helemaal verkocht door babyboy Andreas. 6 dagen oud en al een volleerd model. Grote zus Sien stond er bij en keek dat het goed was 😉

Sinds kort bied ik bij een newborn shoot steeds een boekje aan met een selectie van een 20tal foto’s. Graag laat ik jullie even meekijken.

De cover:
Screen shot 2009-10-27 at 10.56.05

Screen shot 2009-10-27 at 10.56.48

Screen shot 2009-10-27 at 10.57.23

En nog eentje uit de fotoreeks…
3__MG_0111

Er staan nog een aantal babyshoots in de planning, ik kijk er al enorm naar uit!

2 reacties leave one →
  1. oktober 28, 2009 12:22 am

    Ik word ook altijd warm bij die kleine ukjes. Fantastische eerlijke modelletjes die nooit een beeld ‘gemaakt’ kunnen poseren.
    Mooie en tedere serie, ik kijk uit naar je komende shoots.

  2. oktober 28, 2009 8:09 am

    Wauw, dit ziet echt PRACHTIG uit, top hoor.
    En ja het is een wereld wonder.
    Groet
    Fred

Geef een reactie

