Skip to content

Sofie & Yves 1+1 wordt 3

november 25, 2009

Toen Sofie me mailde dat ze een zwangerschaps shoot enorm zag zitten, moest ik even slikken. Sofie is zelf huisfotografe van De Tijd en heeft een mooi oog voor strakke composities en ludieke humor in haar foto’s.

Foto’s maken van een fotogafe, wow,… stresslevels up! 😉

Maar natuulijk, Sofie zou Sofie niet zijn en Yves niet Yves als het geen geweldige ervaring werd.
En dat was het! We hebben veel gebabbeld, fijn gewandeld en heel veel plezier gehad tijdens het fotograferen.
Yves ontpopte zich trouwens ook tot een uitstekende sunbouncer.

Sofie, Yves, ik kan al niet wachten om jullie pasgeboren babytje te mogen fotograferen!

8 reacties leave one →
  1. november 25, 2009 2:43 pm

    Knap Ake…!!!

  2. november 25, 2009 2:47 pm

    Echt mooi!! Ik zal aan u denken als ik ooit zwanger ga zijn 🙂

  3. november 26, 2009 8:17 am

    Goede morgen.
    In een woord, TOP.
    Groet
    Fred

  4. november 26, 2009 10:28 am

    Baanbrekend, een zwangerschapssesie op locatie. Nog nooit gezien! Mooie reeks trouwens.

  5. november 27, 2009 8:25 am

    Super-reeks Ake!!!
    der zitten echt een paar toppers bij!
    Prachtig die herftskleuren….

  6. december 14, 2009 11:03 am

    Ik volg de rest en die laatste is de max!

  7. tomvh permalink
    maart 8, 2010 2:27 pm

    Ik zie je reeks nu pas, jammer want anders had ik geschreven wat de meeste al geschreven hebben! Zeer mooi gedaan! Voorkeur in deze reeks voor de kleurversies vanwege de herfstkleuren.

Trackbacks

  1. Robin! « Ake van der Velden

Geef een reactie

